Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med jeres søn, hvor er han fin!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe stort tillykke med Jacob's fødselsdag
Du har ret.... En stor dreng må vi sige.. LANG
Stort tillykke fra mig også!
Hvor ser han dejlig ud!
Stort tillykke!
JulieE skriver: Stort tillykke med jeres søn!! hHor er han bare lækker og hvor er det en smukt navn!! -Det hedder min søn også!!!
Stort tillykke med jeres søn!! hHor er han bare lækker og hvor er det en smukt navn!! -Det hedder min søn også!!!
Tusinde tak..
Ja, vi fik at vide på sygehuset at det var MEGET længe siden der var født en Jacob.. Navnet er åbenbart ikke så brugt længere.. Og det var nok også en af grundene til at vi valgte det..
Men ja, et smukt navn
1000 tak alle sammen..
Ja, han er STOR.. Vi er lige blevet enige om at han ikke helt ligner en der ikke engang er en uge gammel
Bromberg skriver: Tusinde tak.. Ja, vi fik at vide på sygehuset at det var MEGET længe siden der var født en Jacob.. Navnet er åbenbart ikke så brugt længere.. Og det var nok også en af grundene til at vi valgte det.. Men ja, et smukt navn
Ja, det er et godt gammel og meget smukt navn, som ikke er så brugt for tiden.
Bromberg skriver: Jeps, i mandags kom vores søn Jacob endelig til verden.. Han vejede 4310 g. og var 57 cm lang, så en stor dreng.. Var ellers begyndt at frygte igangsættelse og MAAAANGE dage med veer.. Vi har det alle tre fantastisk godt.. FB kommer når jeg lige får sat mig til at skrive den fra Karina
Jeps, i mandags kom vores søn Jacob endelig til verden..
Han vejede 4310 g. og var 57 cm lang, så en stor dreng.. Var ellers begyndt at frygte igangsættelse og MAAAANGE dage med veer..
Vi har det alle tre fantastisk godt..
FB kommer når jeg lige får sat mig til at skrive den
fra Karina
Tillykke med ham Hvor er han bare fin Og sikke stor han er (lang altså) Kæft han er lækker Glæder mig til det bliver min tur...
Sussie 37+5
Han er så fin!! Tillykke med ham! Vi har købt det samme fine sæt med brune striber Håber I har det godt.
KÆMPE TILLYKKE med søde Jacob
Må lige kommentere.. Vores søn er en måned og længde og højde passer med ham hehe.. Syntes jeg er lidt sjovt at tænke på.
Hvor meget gik du over tid?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128