Hold op jeg er trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2008

Katjaro

Ja det kommer vel ikke bag på nogen hvad der indfandt sig her til aften 2 dage forsinket.>( Ikke at jeg har gået og danset på en lyserød sky de foregående to dage - for nej - der var heller ingen positiv g-test. Men for hulan hvor bliver jeg bare mere og mere modløs - for nu runder vi altså snart 1 året for hvor lang tid vi har prøvet. Og da jeg har rundet de 38 år så er jeg ingen årsunge og jeg bliver ikke yngre og fertiliteten bliver ikke bedre og jeg synes bare det er skide trist....:'( Kan i hygge jer derude. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2008

Tullebobs

Hej Katja

Øv da:( Tog det lang tid at blive gravid med Dicte eller hvordan?

Jeg håber, at det lykkes for jer meget snart.

Kram fra Trine

Anmeld

14. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Katja.. øv øv :( Det er da bare træls når man nu så gerne vil have en lille mere... Hvor er verden urimelig :$ En fra min mødregruppe er blevet gravid (ved et uheld) De ved stadig ikke helt endnu om de vil beholde det - og så sidder jeg bare med en træls tanke om hvorfor dem der meget gerne vil have flere børn har svært ved at blive gravide... (?) men sådan er det desværre bare engang i mellem.. :'( Jeg håber I snart får held af det... :) Knus fra Camilla.

Anmeld

14. februar 2008

Honningblomst

Øv, det var da trist...kan godt forstå du er lidt nede nu.

Tilgengæld må jeg sige, at du har en datter der er dejlig for fire. Hun ser så skøn ud.*SS*

Knus og de bedste tanker...

Anmeld

15. februar 2008

SaNiNa

åååh føler med dig, ved ikke hvordan jeg vil reagere hvis vi ikke bliver gravide inden for de næste par måneder...

håber vikerlig for jer at det snart sker....

og som eva siger jeres datter er bare så fin og sød.

Kuns Sanne

Anmeld

15. februar 2008

Katjaro

Takker for de pæne ord om min øjesten (L)

Det er nu lidt spøjst - for efter den indledende pletblødning i går - så forventede jeg ligesom at menstruationen kom for alvor i dag...... men den er altså udeblevet.

Jeg fatter ikke en bønne(?)

Så nu må jeg bare vente og se hvad der sker.

Det tog 9 måneder før end der var bid med Dicte - hvilket jo er helt normalt for gennemsnitsdanskeren.

Tak for kommentarerne.

Knus Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.