Powerhoop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

JulieE

Er der nogen der har sådan en? Og er de noget værd?

Min mave trænger til en opstrammer og tænkte om det var en lidt sjovere mulighed end mavebøjninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Dot D

JulieE skriver:

Er der nogen der har sådan en? Og er de noget værd?

Min mave trænger til en opstrammer og tænkte om det var en lidt sjovere mulighed end mavebøjninger

Det er den dér tunge hulla hop ring til voksne ikke? Den er god, men giver blå mærker rundt om mavsen, hi hi hi

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

Dot D skriver:

Det er den dér tunge hulla hop ring til voksne ikke? Den er god, men giver blå mærker rundt om mavsen, hi hi hi

Ja, lige præcis  Åh ja... Kunne gopdt forestille ig de kunne give blå mærker. men træner de mavemusklerne godt?

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

Dot D skriver:

Ja, lige præcis  Åh ja... Kunne gopdt forestille ig de kunne give blå mærker. men træner de mavemusklerne godt?

Anmeld

28. oktober 2010

Dot D

JulieE skriver:

Ja det synes jeg, det jeg har brugt den... Man er IKKE i tvivl, kan sagtens mærke musklerne komme frem (bag fedtet, hi hi)

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

Dot D skriver:

Ja det synes jeg, det jeg har brugt den... Man er IKKE i tvivl, kan sagtens mærke musklerne komme frem (bag fedtet, hi hi)

Fedt at høre

Anmeld

30. oktober 2010

JulieE

Ikke andre der har erfaringer med den?

Anmeld

30. oktober 2010

AnnePedersen

kigger lige med her for det lyder da meget godt med at der kan komme muskler igen....

hvor køber man sådant en henne

Anmeld

30. oktober 2010

JulieE

AnnePedersen skriver:

kigger lige med her for det lyder da meget godt med at der kan komme muskler igen....

hvor køber man sådant en henne

Jeg har set den på Trendsales og på et par netbutikker, indtil videre har jeg ikke fundet nogle fysiske butikker der har den.

Ja, det ville være skønt med en lidt mere trimmet mave og det her lyder da sjovere end mavebøjninger...

Anmeld

30. oktober 2010

Maja88

JulieE skriver:

Jeg har set den på Trendsales og på et par netbutikker, indtil videre har jeg ikke fundet nogle fysiske butikker der har den.

Ja, det ville være skønt med en lidt mere trimmet mave og det her lyder da sjovere end mavebøjninger...

hvis du kigger på youtube- så træner de ikke kun mave med den, men både ben og arme og balle og lår.. ja altså faktisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.