Lidt for tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

DK

Uhh lad os håbe at det går lidt i sig selv igen, det er jo liiige tidligt nok!! Jeg tænker altid (af en eller anden grund?!) at bare de dog venter med at blive født til 35+0 så går det nok!! Det er nok fordi at min søster fødte hendes datter i uge 36, og hun skulle hverken have ilt, eller i kuvøse og kunne sutte/blive ammet med det samme! Så de lå kun på sygehuset i 10 dage så måtte de komme hjem! Og grunden til de ikke kom hjem efter en uge var vist at hun fik lidt gulsot og derfor skulle have lidt sol, men ellers var hun bare så fin!! Så jeg trøster mig altid med at bare man dog går til 35+0!! Men det har din datter vel så også lige 3 uger mere til? Så hun må bare slå stængerne i vejret og slappe godt af, og være ligeglad med lidt ekstra nullermænd i krogene og kvalificeret motions-underholdning af ungerne! Julekalendre på DVD er mange timers rolig underholdning når det er nødvendigt

Du må afsted og være den gode mor og mormor der kan underholde ungerne og sætte et par vaske over her i aften så!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

klmf

Ville bare lige sige held og lykke med det, jeg håber den lille urostifter bliver derinde indtil hun er meget tættere på termin!

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Puuhha..det var dog en bette en at få.
Ja vi håber også hun bliver derinde, selvom hun allerede er en stor putte..ifølge læger og jordemoder.
Tak for svar søde ven

Ja bliv endelig inde... jeg fik to af slagsen... Oliver 805gram og Alexander 669gram

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

DK skriver:

Uhh lad os håbe at det går lidt i sig selv igen, det er jo liiige tidligt nok!! Jeg tænker altid (af en eller anden grund?!) at bare de dog venter med at blive født til 35+0 så går det nok!! Det er nok fordi at min søster fødte hendes datter i uge 36, og hun skulle hverken have ilt, eller i kuvøse og kunne sutte/blive ammet med det samme! Så de lå kun på sygehuset i 10 dage så måtte de komme hjem! Og grunden til de ikke kom hjem efter en uge var vist at hun fik lidt gulsot og derfor skulle have lidt sol, men ellers var hun bare så fin!! Så jeg trøster mig altid med at bare man dog går til 35+0!! Men det har din datter vel så også lige 3 uger mere til? Så hun må bare slå stængerne i vejret og slappe godt af, og være ligeglad med lidt ekstra nullermænd i krogene og kvalificeret motions-underholdning af ungerne! Julekalendre på DVD er mange timers rolig underholdning når det er nødvendigt

Du må afsted og være den gode mor og mormor der kan underholde ungerne og sætte et par vaske over her i aften så!!

Knus

Men 5 uger før tid er jo OGSÅ for tidligt...

Liva kom i uge 35 +2 og vi var indlagt 2 uger fordi hun ikke havde kræfter til at spise selv ved mig, og derfor lå med sonde...

Hun har problemer med alt for mange mennesker af gangen, og for store omvæltninger i tilværelsen (f.eks. start i børnehave osv.)

Så hellere at den lille bliver derinde til termin... det har de altså bare bedst af

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

ork ja..hele familien og sviger ditto'en står skam på spring.

hehe kunne jeg forestille mig

Anmeld

28. oktober 2010

SussieThyssen

twinboys skriver:

Ja bliv endelig inde... jeg fik to af slagsen... Oliver 805gram og Alexander 669gram

Majbritt

åhr herregud da..sikke nogle bette pus.
På sygehuset har de vurderet at Charlottes allerede vejer omkring 2 kg, så hun er størrelsesmæssigt en stor trold.
Men nu er hun da kommet hjem, og så må vi se hvordan det går.

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

åhr herregud da..sikke nogle bette pus.
På sygehuset har de vurderet at Charlottes allerede vejer omkring 2 kg, så hun er størrelsesmæssigt en stor trold.
Men nu er hun da kommet hjem, og så må vi se hvordan det går.

håber bette-pigen bliver derinde lang tid endnu

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.