Plus size model? Se her piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Halbschön

Ja, jeg er jo en plus size og jeg rejser på ferie på tirsdag.. YAAAY!!

Jeg skulle jo så ha noget badetøj... Slank eller ej, så var jeg ikke hoppet i en bikini endnu, er ikke psykisk klar til at vise alle tigerstriberne endnu.. Så jeg tænkte tankini eller en fancy badedragt (ja min speedo er sq ikke så fancy at ha på på ferie )

Og så fandt jeg denne drøm!!!

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45901&productId=244920&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Jeg fik den med posten igår, og WAUW! Den kan hvad den skal... Den holder ALT på plads... Den holder graviditetsflæsket rigtig godt inde og skørtet dækker lige det kritiske punkt af lårene... VIDUNDERLIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

aarhusmor

Ja jeg her helt enig. Jeg har den også og elsker den - lige pånær i jacuzzien - for der flavrer nederdelen op, så man ser højgravid ud.

Men jeg havde min på i sådan noget wellness og blev spurgt af mange af de andre plus size piger, hvor jeg havde den fra.

Anmeld

28. oktober 2010

Mimbi

Hold da op hvor er den bare NICE !!

Du kommer til at se kanon godt ud i den Ha' en rigtig go ferie

knus

Anmeld

28. oktober 2010

rebbesen

den kunne jeg også godt finde på at købe, det er jo lige sådan en jeg har ledt efter   tak for tippet, og rigtig god ferie 

Anmeld

28. oktober 2010

Halbschön

Mimbi skriver:

Hold da op hvor er den bare NICE !!

Du kommer til at se kanon godt ud i den Ha' en rigtig go ferie

knus

Jeg er SÅ lækker i den ;o) Er ellers ikke just positiv overfor mit spejlbillede lige pt, men da jeg fik den på igår dansede ejg bare rundt i lejligheden, og kæresten synes også den var super lækker til mig

Anmeld

28. oktober 2010

Halbschön

rebbesen skriver:

den kunne jeg også godt finde på at købe, det er jo lige sådan en jeg har ledt efter   tak for tippet, og rigtig god ferie 

Velbekomme

Dog vil jeg lige sige at du skal købe den i 2 str større end du bruger

Anmeld

28. oktober 2010

Valle81

RJN skriver:

Ja, jeg er jo en plus size og jeg rejser på ferie på tirsdag.. YAAAY!!

Jeg skulle jo så ha noget badetøj... Slank eller ej, så var jeg ikke hoppet i en bikini endnu, er ikke psykisk klar til at vise alle tigerstriberne endnu.. Så jeg tænkte tankini eller en fancy badedragt (ja min speedo er sq ikke så fancy at ha på på ferie )

Og så fandt jeg denne drøm!!!

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45901&productId=244920&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Jeg fik den med posten igår, og WAUW! Den kan hvad den skal... Den holder ALT på plads... Den holder graviditetsflæsket rigtig godt inde og skørtet dækker lige det kritiske punkt af lårene... VIDUNDERLIG!!

Den er sååååååååååååååå flot:0) Kigger tit på Ellos da de har flotte ting til store piger og feeeeedt ventetøj:0)

Er selv helt oppe at køre over en kjole jeg har købt - dog på en anden side - den kommer i morgen. Skal til gallefest med min gamle handelsskoleklasse på næste lørdag  - 10 år siden vi gik ud og tror jeg bliver såååååååååååååå nice:0)

Se her:0) Ventekjole i str xxl så alt kan være der:0)

http://www.felicita.dk/index.php/vare/4158-27-01

Og kan du nu bare være lidt for lækker på din lækre ferie:0)

Anmeld

28. oktober 2010

Halbschön

Valle81 skriver:

Den er sååååååååååååååå flot:0) Kigger tit på Ellos da de har flotte ting til store piger og feeeeedt ventetøj:0)

Er selv helt oppe at køre over en kjole jeg har købt - dog på en anden side - den kommer i morgen. Skal til gallefest med min gamle handelsskoleklasse på næste lørdag  - 10 år siden vi gik ud og tror jeg bliver såååååååååååååå nice:0)

Se her:0) Ventekjole i str xxl så alt kan være der:0)

http://www.felicita.dk/index.php/vare/4158-27-01

Og kan du nu bare være lidt for lækker på din lækre ferie:0)

Du blir da pivlækker i den kjole! Super lækker kjole og lækker hjemmeside i øvrigt..

Ja, jeg glæder mig også bare super meget til at komme på ferie og slikke en maaaaaaaaaaaaaasse sol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.