Jubii endelig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.607 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

SoffiLine

Skal til MD scanning idag kl 9.35 & glæder mig meget 

Glæder mig til at se min lille baby  Og håber h*n vil ligge ordenligt så jeg kan få svar på om det er en pige eller en dreng 

Er simpelthen så nysgerrig & så skal der ud  shoppes imorgen så er det meget rart om jeg kender kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

ChatH

SoffiLine skriver:

Glæder mig til at se min lille baby  Og håber h*n vil ligge ordenligt så jeg kan få svar på om det er en pige eller en dreng 

Er simpelthen så nysgerrig & så skal der ud  shoppes imorgen så er det meget rart om jeg kender kønnet

UHHHH spændende, alt held og lykke fra mig, glæder mig til at høre hvad du så skal shoppe ind

Anmeld

28. oktober 2010

SoffiLine

Chatarina skriver:

UHHHH spændende, alt held og lykke fra mig, glæder mig til at høre hvad du så skal shoppe ind

Mange tak 

Uha tror det ender med jeg får købt en masse 

Har sådan lyst til at købe en masse sikkert unødvendige ting  Men kan ikke lade være.. Hihi

Anmeld

28. oktober 2010

ChatH

SoffiLine skriver:

Mange tak 

Uha tror det ender med jeg får købt en masse 

Har sådan lyst til at købe en masse sikkert unødvendige ting  Men kan ikke lade være.. Hihi

ja hvis du spørger mig skal man også nærmest købe alt hvad man kommer i nærheden af

Anmeld

28. oktober 2010

SoffiLine

Chatarina skriver:

ja hvis du spørger mig skal man også nærmest købe alt hvad man kommer i nærheden af

Hi hi ja, sådan har jeg det også

Anmeld

28. oktober 2010

Valle81

SoffiLine skriver:

Held og lykke:0)

Det er spændende:0)

Håber alt er i skønneste orden og at I kan få kønnet at vide:0)

Hvad er din fornemmelse selv:0)

Christina

Anmeld

28. oktober 2010

SoffiLine

Valle81 skriver:

Held og lykke:0)

Det er spændende:0)

Håber alt er i skønneste orden og at I kan få kønnet at vide:0)

Hvad er din fornemmelse selv:0)

Christina

Tusind tak 

Glæder mig os helt vildt meget! 

Faktisk indtil for en uge siden har jeg været overbevist om det er en lille dreng, men er nu begyndt at tro det er en pige.

Så nu synes jeg det er endnu mere spændende

Og håber virkelig den vil vise sin mor og far hvilket køn den er

Anmeld

28. oktober 2010

Valle81

SoffiLine skriver:

Tusind tak 

Glæder mig os helt vildt meget! 

Faktisk indtil for en uge siden har jeg været overbevist om det er en lille dreng, men er nu begyndt at tro det er en pige.

Så nu synes jeg det er endnu mere spændende

Og håber virkelig den vil vise sin mor og far hvilket køn den er

He he:0)

Altså - det bliver spændende:0)

Da jeg ventede Asta havde jeg ingen anelse, da jeg ventede Anton var jeg sikker på det var en dreng da graviditeten var så meget anderledes, nu tror jeg det er en pige da den graviditet minder om den første:0)

Skal selv til MD her den 3/12 og er også sååååååååååå spændt på om det bliver lyserødt:0) Så skal Antons aflagte sælges og lysrødt shoppes for hårdt:0)

Anmeld

28. oktober 2010

Tina&Laura

SoffiLine skriver:

Held & lykke.
  for at h*n ligger rigtigt :-)

Anmeld

28. oktober 2010

Chewy

SoffiLine skriver:

Åh, det bliver også bare SÅ fedt. Kan godt forstå, du glæder dig Held og lykke med det, jeg håber det viser en sund og rask baby til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.