Store størrelser............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Heidisbebs

Er der nogen som kender et sted på nettet eller en butik, hvor man sælger vinter frakker/jakker til store piger, som også er lidt moderne  Syntes jeg har kigget mange steder og syntes at det meste ligner konetøj...Ikke lige min stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Missi

H&M har en B&B (big and bautiful) afdeling

Anmeld

28. oktober 2010

Meliora

Heidi Tobiasen skriver:

Er der nogen som kender et sted på nettet eller en butik, hvor man sælger vinter frakker/jakker til store piger, som også er lidt moderne  Syntes jeg har kigget mange steder og syntes at det meste ligner konetøj...Ikke lige min stil

www.ellos.dk har nogle forskellige. Ellers er der en enkelt ret fin en på www.carmakoma.dk og så har www.evans.co.uk også et par stykker (engelsk side, der kun koster 45 kr. i forsendelse)
Så også at der var ret mange i zizzi butikkerne...

Anmeld

28. oktober 2010

Heidisbebs

Maange tak for hjælpen

Anmeld

28. oktober 2010

aarhusmor

og cellbes.dk

hmm mener også alight.com har noget

Anmeld

28. oktober 2010

Heidisbebs

Så fandt jeg en  fin vinterjakke.. nanna xlEllers mange tak for hjælpen

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Heidi Tobiasen skriver:

der er en super god afdeling i H&M hvor de også har jakker i store størrelse, de hedder så bare B&B men de har en masse smart, og man kan også købe noget af det over nettet, så vidt jeg ved

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.