Tak for gode råd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Shibby

Tak for jeres gode råd tidligere..

Kunne slet ikke sove..Jeg har en laang dag foran mig i morgen (i dag) og jeg var bange for at glemme at bestille lortet! Vil ikke stå som den eneste på lørdag der ikk er udklædt..! Men endelig-efter at ha møffet rundt og tjekket priser valgte jeg den helt rigtige kjole..

Det helt rigtige resultat kender jeg først på fredag hvor det ankommer..gys..Bare jeg kan passe det!

udfra designet,parykken og masken at dømme vil det ca se sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

qp

Shibby skriver:

Kunne slet ikke sove..Jeg har en laang dag foran mig i morgen (i dag) og jeg var bange for at glemme at bestille lortet! Vil ikke stå som den eneste på lørdag der ikk er udklædt..! Men endelig-efter at ha møffet rundt og tjekket priser valgte jeg den helt rigtige kjole..

Det helt rigtige resultat kender jeg først på fredag hvor det ankommer..gys..Bare jeg kan passe det!

Sååååååh fed en tegning, lige noget for mig  Og jeg ville endda nok tage sådan noget tøj på uden, at det nødvendigvis var halloween!!

Anmeld

28. oktober 2010

Steph_Laurits

Shibby skriver:

Håber vi må se billed af det endelige resultat?

Anmeld

28. oktober 2010

Shibby

Haha..Ku du gå i det til daglig qp?

Skal nok ligge billede ind fra festen

Åh jeg håber jeg kan passe den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.