så var vi til 3D scanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

blomst84

...Og det var desværre ingen succes. Min lille pige lå hele tiden med hovedet så vi ikke kunne se hende, jeg skulle hoppe, danse, tisse, drikke koldt vand og ligge på alle mulige måder, som min slemme bækkenløsning ikke syntes om    lige meget hjalp det, hun gemte sig i mave-skindet, Jordemoren var virkelig sød og venlig og gav os en ny tid om 14 dage i stedet, og det er uden begregning, heldigvis   men hun gennemscannede lillepigen og alt var bare super fint og godt, hun vejer lige nu 1375g så det var jo helt perfekt, 

I morgen skal jeg på hvidovre og vaccineres, grundet at jeg er rhesus negativ i blodtype og lillepigen har arvet sin fars blodtype nemlig rhesus positiv. Hvis jeg ikke får vaccinen kan det have konsekvenser for når vi engang skal have barn nummer 2, noget med antistoffer i livmoderen   hader sådanne vacciner så er lidt nervøs, men det skal bare overståes!!

De bedste hilsner Fra Sabrina 28+6  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Riksen

Ej, hvor ærgerligt, men velkommen i klubben Vi var i går af sted til tredje scanning, hvor vores datter endnu engang ikke ville vis os hele sit ansigt, men gerne sin numse, så nu har vi takket nej til den fjerde scanning. Karla rokker sig nok ikke ud af stedet, så nu må vi vente med at se hende til når hun kommer ud.

Jeg håber at I har heldet med jer næste gang Og så håber jeg at vaccinationen i morgen forløber hurtigt og smertefrit.

- Rikke

Anmeld

27. oktober 2010

blomst84

Riksen skriver:

Ej, hvor ærgerligt, men velkommen i klubben Vi var i går af sted til tredje scanning, hvor vores datter endnu engang ikke ville vis os hele sit ansigt, men gerne sin numse, så nu har vi takket nej til den fjerde scanning. Karla rokker sig nok ikke ud af stedet, så nu må vi vente med at se hende til når hun kommer ud.

Jeg håber at I har heldet med jer næste gang Og så håber jeg at vaccinationen i morgen forløber hurtigt og smertefrit.

- Rikke

De er nogle små putte-hoveder  ligger din Karla også med hovedet ud mod dit maveskind? Jeg tror også jeg giver det én chance mere og ellers må vi bare vente til fødslen og se hendes ansigt! men nu meget rart med lidt ekstra scanninger så man kan se at babyen har det godt  

Jo tak den vaccination skal bare overståes    

Anmeld

27. oktober 2010

Riksen

blomst84 skriver:

De er nogle små putte-hoveder  ligger din Karla også med hovedet ud mod dit maveskind? Jeg tror også jeg giver det én chance mere og ellers må vi bare vente til fødslen og se hendes ansigt! men nu meget rart med lidt ekstra scanninger så man kan se at babyen har det godt  

Jo tak den vaccination skal bare overståes    

Ja, det må man sige de er

Nej, hun ligger med ryggen ud mod mit maveskind og ansigtet ned mod moderkagen samtidig med at hun ligger med begge arme foran ansigtet.

Og så hjalp det i øvrigt heller ikke at gøre nogle af de ting, som du også blev sat til at gøre. Men jeg synes nu egentlig at det på en eller anden måde er lidt charmerende at hun er så stædig - man skal jo ikke finde sig i alt

Anmeld

28. oktober 2010

Mettemus

Øv! Bedre held næste gang (eller hvad man nu siger når hun nu er sund og rask?), håber i får nogle fine billeder med hjem.

Knus!

Og øv med forskellige blodtyper forresten. Sådan et skud vaccine skal bare overståes!

Anmeld

28. oktober 2010

karina pigen

jeg skal afsted på lørdag.. er bare lidt nervøs for om man overhovedte kan se noget jeg er 30+3 på lørdag og syns bare alle får det lavet i uge 28.. men da jeg snakkede med dem sagde de at 30+3 var het fint

hmmm

Anmeld

28. oktober 2010

blomst84

Riksen skriver:

Ja, det må man sige de er

Nej, hun ligger med ryggen ud mod mit maveskind og ansigtet ned mod moderkagen samtidig med at hun ligger med begge arme foran ansigtet.

Og så hjalp det i øvrigt heller ikke at gøre nogle af de ting, som du også blev sat til at gøre. Men jeg synes nu egentlig at det på en eller anden måde er lidt charmerende at hun er så stædig - man skal jo ikke finde sig i alt

Du har ret, det er lidt charmerende at de bare ligger og hygger sig   og de ved jo ikke de skal fotograferes midt i aften-luren. Tænk hvis vi blev vækket midt om natten og skulle se pæne ud  men ja vi venter til fødselsdagen 

Anmeld

28. oktober 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Øv! Bedre held næste gang (eller hvad man nu siger når hun nu er sund og rask?), håber i får nogle fine billeder med hjem.

Knus!

Og øv med forskellige blodtyper forresten. Sådan et skud vaccine skal bare overståes!

Ja er nærmest lidt ligeglad med de billeder nu   så længe alt er fint og hun vejer det hun skal, men nu giver vi det endnu en chance om 2 uger så kan det være hun har rykket sig  

Vaccinen gik heldigvis godt! og gjorde slet ikke ondt, bare mig som er lidt hys 

Anmeld

28. oktober 2010

blomst84

karina pigen skriver:

jeg skal afsted på lørdag.. er bare lidt nervøs for om man overhovedte kan se noget jeg er 30+3 på lørdag og syns bare alle får det lavet i uge 28.. men da jeg snakkede med dem sagde de at 30+3 var het fint

hmmm

Det tror jeg også er fint   jeg vil være 30+5 til den ekstra 3D scanning og jordemoren sagde at det var et meget fint tidspunkt, så tror da du kan se en masse på lørdag, hvis altså den lille ikke putter hovedet ind i livmoderen  

Held og lykke med på lørdag, håber du får nogle gode billeder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.