Hvornår er det okay at kræve lægeerklæring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er det mest normalt at kræve lægeerklæring?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.414 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Mira0911

Lægeerklæring på arbejdspladser osv? 

Der hvor jeg er i aktivering, kræver de lægeerklæring på 3. sygedag også når det er ens barn der er syg.... 

Hvornår bliver der krævet lægeerklæring på din arbejdsplads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

MoarJ skriver:

Lægeerklæring på arbejdspladser osv? 

Der hvor jeg er i aktivering, kræver de lægeerklæring på 3. sygedag også når det er ens barn der er syg.... 

Hvornår bliver der krævet lægeerklæring på din arbejdsplads?

jeg tror man siger de kan kræve det 3 dagen. men det er så også dem der skal betale den, hvis de vil have en

Anmeld

27. oktober 2010

SaNiNa

Der hvor jeg var fast ansat sidst var det efter 14 dag

Anmeld

27. oktober 2010

SaNiNa

mor-til-vanessa skriver:

jeg tror man siger de kan kræve det 3 dagen. men det er så også dem der skal betale den, hvis de vil have en

Hvis din arbejdsgiver forlanger en lægeerklæring som den selv betale for den. lige meget hvornår de forlanger den

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis din arbejdsgiver forlanger en lægeerklæring som den selv betale for den. lige meget hvornår de forlanger den

jeps. det var vist også det jeg skrev

Anmeld

27. oktober 2010

Mka

Alle arbejdes giver har ret til at kræve lægeerklæring efter 3 dage. Men tror det er de færeste der gør det, det koster dem jo 500. Men synes det er okay hvis man har en ansat som ofte er syg. Alligevel synes jeg 3 dage er tidligt, for det er jo ikke alle der tager til lægen bare fordi man har lidt feber og er lidt dårlig, og det sku plat hvis man skal bruge lægens tid på at lave en lægeerklæring pga det.

Anmeld

27. oktober 2010

Mira0911

Synes også selv det er tidligt at kræve den på 3. dagen... Men sådan er det nok bare... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.