Hej Christina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2008

Anja :)

Ville lige høre, hvordan det går med graviditeten - håber du har det godt, og at alt er vel :).

Har i øvrigt fået min hormonspiral og so far so good har jeg ingen problemer - min blødning stoppede hurtigt efter, men i dag har der så været lidt, men var da helt blødningsfri i 11 dage ;).

Knus fra Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2008

xxx

Hej Anja!

Det var godt at du ikke har problemer med din spiral, jeg har tænkt meget på hvordan det mon gik;)

Min graviditet jah jeg er lidt nervøs skal scannes idag 12.20, og er lidt for ikke at sige meget nervøs, for om der stadig er hjerteblink, men ellers har jeg det fint nok, kvalmen har fortaget sig, og det virker som mine andre graviditeter nu, men uha jeg gruer altså alligevel for hvad jeg kommer til at se idag.
Heldigvis er manden med idag, så jeg ikke står alene denne gang, hvis det nu er gået galt igen.
Efter scanningen skal vi lige ud og prøvekøre en ny bil, men ellers skal jeg nok skrive tilbage senere;)

Knus Christina 9+1

Anmeld

15. februar 2008

xxx

Hej igen som lovet;)

Scanningen gik helt fint, den sprællede rundt med arme og ben:D
Så det er bare dejligt.

Knus Christina 9+1

Anmeld

16. februar 2008

Anja :)

Neiiiijj hvor dejligt at høre, at den bare sprællede rundt med arme og ben - STOOOOORT TILLYKKE :D, og undskyld at jeg ikke lige har svaret tilbage, men jeg ligger brak med den værste halsbetændelse i mands minde, hold fast det gør ondt - har næsten ingen mad indtaget de sidste 3 dage, da det bare er for smertefuldt at spise, og næsten også til at drikke, øv - nå men håber min medicin snart virker, så jeg kan blive fit for fight igen ;)

Puha er du ikke bare helt lettet nu - du er nået så langt, og der er liv og glade dage i maven ;).

M.h.t. spiralen, så har jeg blødt lidt i går og i dag også, men det er absolut noget, jeg sagtens kan leve med, og de sagde også at det var ok at bløde on and off i op til 6 mdr. inden mensen fik omstillet sig - så nu må vi se - bliver det ikke værre end det er nu, og det bare er ind imellem, ja så lever jeg helt fint med det - hvis den ellers kan afhjælpe mig alle mine andre blødningsproblemer :D

Ihh hvor er jeg altså bare glad på dine vegne - det er da bare fantastisk :))

Kram fra Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.