God sund morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

MissGeoh

Hvad spiser i til morgenmad?

Jeg skal begynde på kur fra mandag, og kunne godt tænke mig at vide hvad i spiser om morgenen.

Jeg skal begynde at træne 3 gange i ugen, så det skal vel være noget som holder når man træner?

Jeg vil gerne af med omkring 17-20 kg, så der skal bare køres på nu når jeg har gratis træning igennem skolen indtil jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Snefnug1984

Det er vigtigt at du får rigeligt protein til morgen, især hvis du vil tabe dig

Jeg spiser fx. græsk yoghurt med hakkede mandler, paranødder og valnødder, samt noget frugt i fx. melon, vindruer, kiwi osv. Det mætter rigtig godt

Anmeld

27. oktober 2010

Lullaby

Tja, her laver jeg grove boller

Anmeld

27. oktober 2010

Svei

MissGeoh skriver:

Jeg skal begynde på kur fra mandag, og kunne godt tænke mig at vide hvad i spiser om morgenen.

Jeg skal begynde at træne 3 gange i ugen, så det skal vel være noget som holder når man træner?

Jeg vil gerne af med omkring 17-20 kg, så der skal bare køres på nu når jeg har gratis træning igennem skolen indtil jul.

Hvad har du lyst til at spise resten af dit liv....hvad kan og vil du holde...der er jo mange muligheder, frugt, groft brød, havregryn og rugbrød-....

Anmeld

27. oktober 2010

..

http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=13983

De er mega gode og sindsygt nemme at bage. Man behøver kun bruge 1 dl olie. Når de skal rulles ud er det en god ide at lægge bagepapir ovenpå så det ikke hænger fast. De skal rulles meget tyndt ud - de er bare lækre, jeg spiser dem uden noget på i hverdagen og i weekenden med lidt ost.

Anmeld

13. november 2010

StineW

MissGeoh skriver:

Hvis du er til youghurt, så vil jeg anbefale dig at spise Skyr ( islandsk youghurt med HØJT protein indhold )

Det smager super med lidt honning og friske bær. Evt drysset med havregryn så du også får nogle fibre.

God appetit.

Stine / Sitbag er nu også på facebook.

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

havregrød med rosiner, kanel og små stykker æble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.