Åh for h..... Hva så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

MetteT

Hej alle i kloge kvinder...

Satser på at i kan hjælpe mig lidt her.. Jeg er i dag netop hjemvendt fra en skøn uge i spanien..  Da jeg kommer hjem her for en times tid siden tjekker jeg lige postkassen og der ligger en fin seddel fra PostDanmark om at der ligger en pakke og venter på mig..  Men men men.. Den kan afhentes fra den 20/10 (dagen jeg tog afsted på ferie) og senest den 27/10 (altså i dag, hvor jeg først var hjemme efter posthuset har lukket.. )

What dælen do I do???

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Lullaby

Intet. Den er sendt retur..

Anmeld

27. oktober 2010

Ranarupta

MetteT skriver:

Satser på at i kan hjælpe mig lidt her.. Jeg er i dag netop hjemvendt fra en skøn uge i spanien..  Da jeg kommer hjem her for en times tid siden tjekker jeg lige postkassen og der ligger en fin seddel fra PostDanmark om at der ligger en pakke og venter på mig..  Men men men.. Den kan afhentes fra den 20/10 (dagen jeg tog afsted på ferie) og senest den 27/10 (altså i dag, hvor jeg først var hjemme efter posthuset har lukket.. )

What dælen do I do???

Knus Mette

Velkommen hjem!

Jeg ville ringe til dem lige så snart de åbner imorgen tidligt. (Hvis altså den ikke er sendt afsted i nat...)

Anmeld

27. oktober 2010

Dictes mor

Ring til postdanmarks kundeservice og spørg dem.

Anmeld

27. oktober 2010

Pena

MetteT skriver:

What dælen do I do???

Knus Mette

Prøv at ringe/gå ned til posthuset i morgen når de åbner og hør om de stadig har pakken. Hvis de ikke har den er det fordi de har sendt den tilbage til afsenderen.

Anmeld

27. oktober 2010

MetteT

Takker..

Har lige ringet til kundeservice og det eneste han ku sige lige nu var at den ikke var sendt retur endnu, men at jeg sku ringe igen i morgen kl 7, så ville de gøre hva de kunne for at den ikke nåede at blive sendt retur..

Knus Mette

Anmeld

28. oktober 2010

MetteT

YES!!! Min pakke var der stadig!!

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.