Hun skal hedde...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Siber

Hej tøser,

Vores lille pige skal hedde Astrid!

jeg håbede ellers lige at Andreas havde lagt billederne på computeren, så I må lige vente med tålmodighed!

Den lange smørre kommer højst sandsynlig i morgen!

I dag var vi nemlig lige et tur på hospitalet igen. Astrid havde nemlig tabt sig mere end de 10% de må, så derfor skulle hun kontrolvejes i dag. Hun havde sørme taget 50g på, så nu slipper vi for at tage der ud mere!!

Jeg selv skulle også lige have taget en blodprøve, pga for højt S-crp, og den var også næsten normal, så nu skulle jeg være uden for farezone for at udvikle infiktion!!! Hurra!!!

Knus Siber

Tak for alle jeres hilsner både her og der og allevegne!!! Det varmede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Anja

Skønt navn! Det har altid været et af mine favoritter, men min mand har aldrig været med på den, desværre.

Dejligt, at hun tager fint på

Anmeld

27. oktober 2010

Nadi

Fint navn  Rigtig fint!!

Glæder mig til at se den lille Astrid, og høre om det hele  -tænker ihvterfald på jer engang imellem...

Knus N

Anmeld

27. oktober 2010

Marco2

Så fint et navn. Så er et af de navne du foreslog til os, som stadig er inde i billedet her, stadig ledigt

Anmeld

27. oktober 2010

Grynt

Åhhh Siber, sikke smukt navn I har fundet til hende Dejligt at høre I begge har det godt.

knus

Anmeld

27. oktober 2010

Astrid P

Arhmen altså... Først bliver den lille dame født på min fødselsdag, nu skal hun dælme også hedde Astrid! Jeg bliver sgu da helt stolt...

Kæmpe tillykke

Anmeld

27. oktober 2010

Susan1978

Tillykke med Astrid , Siber.

Anmeld

27. oktober 2010

Susan1978

Astrid P skriver:

Arhmen altså... Først bliver den lille dame født på min fødselsdag, nu skal hun dælme også hedde Astrid! Jeg bliver sgu da helt stolt...

Kæmpe tillykke

Ja det var da alligevel utroligt.

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Så smukt et navn til den lille smukkert

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Astrid P skriver:

Kæmpe tillykke

Ej, hvor sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.