kender du det der med....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

NessaXenia

kender du det der med at man er gravid, og man ikke har overskud til at gøre noget ud af sig selv?

at man bare lige børster håret, og creme i ansigtet og børster tænderne???

før i tiden gjorde jeg 'meget' ud af mig selv hvér morgen også i weekenderne..

Jeg glattede altid mit hår, lagt lækker make up, gik i sol, gjorde store overvejelser over hvilket tøj jeg skulle ha på den enkelte dag, fik ordnet negle osv osv.

Vil virkelig gerne tilbage i den boldgade.. men man magter det egentlig ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

betiinsen

har det på samme måde som dig, og er også lidt ked af det over det. Jeg plejer også at gøre meget ud af mig selv, og gå i sol, farve hår osv. og nu er der så mange ting man skal tage hensyn til Magter det bare ikke på samme måde som før, og måske har det for mig noget at gøre med jeg uanset ikke føler mig lige så pæn som før jeg blev gravid.. men ja, det er heldigvis "kun" 9 mdr, og derefter glæder jeg mig faktisk til at gøre noget ud af mig selv igen

Anmeld

27. oktober 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

har det på samme måde som dig, og er også lidt ked af det over det. Jeg plejer også at gøre meget ud af mig selv, og gå i sol, farve hår osv. og nu er der så mange ting man skal tage hensyn til Magter det bare ikke på samme måde som før, og måske har det for mig noget at gøre med jeg uanset ikke føler mig lige så pæn som før jeg blev gravid.. men ja, det er heldigvis "kun" 9 mdr, og derefter glæder jeg mig faktisk til at gøre noget ud af mig selv igen

lige netop..

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

sådan havde jeg det også i min gravidtet, og efter jeg har fået den bette er der ikke ligefrem mere overskud til det, men nu har jeg bare sparket mig selv i røven og tager mig sammen til at tage en lille smugle make-up på, og sætte håret op(;

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

havde det også sådan...

ved min før gravi vægt var den på 58 kg nu 2 mdr efter fødsel er den på 52 så lysten til at være lækker og ikke mindst overfor manden er kommet retur dog ikke i sengen pga den manglende opstramning af maven ( har undertrøjer), så er tilbage i gængsen med at vælge tøj, lægge make up og ordne negle når de ikke knækker ....

så tror det kommer igen hvis du var sådan inden så melder lysten sig igen efter...tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.