Jeg har oodles af pigetøj liggende i str. 56-68. Noget af det er lyserødt, noget af det er ikke, men mestensdels er det lidt neutralt, så det kan godt være, det er for kedeligt, hvis du har set dig lun på farver og striber... Men du kan i hvert fald se lidt på noget af det, jeg har, som jeg har fået lagt ind på Trendsales:
http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=107068
Og jeg har en hel del mere liggende, så sig til, hvad du mangler, så kigger jeg efter det og finder dig en sveden pris, hvis det er noget for dig. Og så kunne det være hyggeligt, hvis NM's tøj, som jeg har haft sååå svært ved at sætte til salg, kunne leve videre på din lille pige.

Men hvor om alt er: Trendsales er efter min mening stedet, hvor du finder det fede, billige tøj til de små. Og så når det jo aldrig at blive ret brugt i de små størrelser, så der er mange penge at spare. Jeg har købt masser af Molo og Hjort og Ej Sikke Lej til ungerne derinde til ingen penge - det har jeg desværre bare ikke til salg, fordi jeg elsker det så højt, at det er kommet i mindekasserne.

Anmeld