råd fra erfarne netshoppere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Kaufie

Nu skal det være - der skal købes tøj til lillepigen.

Min deal med en veninde er gået i vasken, da hun vil gemme pigetøjet til en evt 3'er - lidt øv, men sådan er det.

I går var jeg på shopping - og synes bare ikke der er noget særlig pænt pigetøj i de små str. Jeg er bare ikke til lyserødt og flæser..... Jo, kunne finde et par fede ting, men synes så det er sindsygt at give 150 kr for en body, der bruges i 2-3 mdr.....

Så nu er jagten gået ind på en "pigepakke" i str 56-68 ca. Men jeg er totalt lysegrøn i netshopping - så hvad skal man holde øje med? Hvilke sider findes der udover trendsales?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

birgittemarie

Jeg har oodles af pigetøj liggende i str. 56-68. Noget af det er lyserødt, noget af det er ikke, men mestensdels er det lidt neutralt, så det kan godt være, det er for kedeligt, hvis du har set dig lun på farver og striber... Men du kan i hvert fald se lidt på noget af det, jeg har, som jeg har fået lagt ind på Trendsales:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=107068

Og jeg har en hel del mere liggende, så sig til, hvad du mangler, så kigger jeg efter det og finder dig en sveden pris, hvis det er noget for dig. Og så kunne det være hyggeligt, hvis NM's tøj, som jeg har haft sååå svært ved at sætte til salg, kunne leve videre på din lille pige.

Men hvor om alt er: Trendsales er efter min mening stedet, hvor du finder det fede, billige tøj til de små. Og så når det jo aldrig at blive ret brugt i de små størrelser, så der er mange penge at spare. Jeg har købt masser af Molo og Hjort og Ej Sikke Lej til ungerne derinde til ingen penge - det har jeg desværre bare ikke til salg, fordi jeg elsker det så højt, at det er kommet i mindekasserne.

Anmeld

27. oktober 2010

Anja

Vi har købt en hel del til Nova på www.smartkids.dk  Vi har mest købt heldragter fra Ej sikke lej og Småfolk, bukser fra Me Too (de bløde med bred ribkant). Desuden køber jeg altid undetøjs bodyer fra Tiny Minymo, da de har en god pasform og er lækre i kvaliteten.

Jeg er slet heller ikke til flæser og de skal helst være andre farver end lyserødt (selvom jeg er blevet mere fortrolig med lysetrødt med tiden )

Jeg er gået laaaangt uden om HM og den lede kat  - kan slet ikke udstå det

Anmeld

27. oktober 2010

Kaufie

Tak for det tøser - jeg kigger på det...

Og så længe JEG kan bestemme får lillesøster heller ikke kittykat-tøj.....

(og det til trods for at William har en masse af drenge-pendanten med Lynet McQueen, men det er lisom lidt sejere....)

Anmeld

27. oktober 2010

Plysbjørnen

Kaufie skriver:

Nu skal det være - der skal købes tøj til lillepigen.

Min deal med en veninde er gået i vasken, da hun vil gemme pigetøjet til en evt 3'er - lidt øv, men sådan er det.

I går var jeg på shopping - og synes bare ikke der er noget særlig pænt pigetøj i de små str. Jeg er bare ikke til lyserødt og flæser..... Jo, kunne finde et par fede ting, men synes så det er sindsygt at give 150 kr for en body, der bruges i 2-3 mdr.....

Så nu er jagten gået ind på en "pigepakke" i str 56-68 ca. Men jeg er totalt lysegrøn i netshopping - så hvad skal man holde øje med? Hvilke sider findes der udover trendsales?

Hejsa Kaufie. Nu kan jeg ikke helt huske hvor henne i Danmark du bor. men jeg har en masse pige tøj str. 56- 74 (tror jeg). Det må du gerne få, så kan du sortere det og smide det ud du ikke vil bruge. Eneste krav er at du enten betaler porto for at sende det, eller du afhenter det.

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Hvornår er det, du har termin? Min svigerinde skal til md-scanning lige allerførst i november, men hvis den nu siger "dreng", så har jeg jo som tiden går kassevis af pigetøj. Og det bliver IKKE gemt til en... 5'er Så kunne vi nok finde ud af noget, hvis du er interesseret.

- Line

Anmeld

28. oktober 2010

Kaufie

Hej Betina og Line

Det er nogen fine tilbud I kommer med - og ja, jeg har det nok bedst med at se tøjet, og så synes jeg du, Betina, skal finde en anden værdig modtager, da jeg bor i Nordjylland, hvor Line også bor.....

Jeg har shoppet lidt i dag - og har fået gennemgået Williams babytøj, så vi klarer os nok - men Line, vi kan da lige snakkes ved når du ved om du har en aftager i din svigerinde - ellers kan vi godt finde ud af noget!

Anmeld

29. oktober 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg bruger ofte outettet på www.paradisvej.com

Det er inddelt i str. og derfor nemt at søge på, så man ikke falder for noget, og det så ikke er der i den ønskede størrelse. De har som regel Ej sikke leg og IdaT heldragter til rimelige priser.

Derudover har jeg brugt www.buksetrolden.dk og www.kids-world.dk og www.hoppeloppe.dk

Jeg bruger kun outlets´ene, da jeg simplelthen er for nærig til andet. Magnus er så lille, at han ikke protestere over mors tøjvalg, men Caroline vil langt hellere have Hello Kitty eller Barbapapa til 40 kr fra H&M på end det halvdyre mærketøj jeg har købt, så selvom jeg synes den kat er træls, får hun lov til det. Men lidt ærgeligt er det, når man har fundet de fineste stykker tøj til hende, og hun så bare nægter

Anmeld

29. oktober 2010

linemus

Kaufie skriver:

Hej Betina og Line

Det er nogen fine tilbud I kommer med - og ja, jeg har det nok bedst med at se tøjet, og så synes jeg du, Betina, skal finde en anden værdig modtager, da jeg bor i Nordjylland, hvor Line også bor.....

Jeg har shoppet lidt i dag - og har fået gennemgået Williams babytøj, så vi klarer os nok - men Line, vi kan da lige snakkes ved når du ved om du har en aftager i din svigerinde - ellers kan vi godt finde ud af noget!

Ok, jeg giver lyd senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.