Renée88 skriver:
Hej piger..
Ja, jeg har i disse dage min mens.. Jeg har altid blødt kraftigt og haft mange smerter, så mange smerter at jeg ofte har 1-2 sygedage i forbindelse med min mens.. Efter jeg fødte et år siden, er smerterne faktisk kun blevet værre, mængden af blødning har egentlig været det samme...
Men men men.. I nat vågnede jeg op og havde rigtig ondt, gik på toilet og lige i det jeg satte mig væltede det ud af mig med store klumper af blod, både frisk og gammelt blod.. Blødte helt vildt i nat, både da jeg var på toilettet og efterfølgende.. Her i dag bløder jeg stadig rigtig meget, og har taget et KÆMPE bind på(en af dem jeg fik på FG efter fødslen)..
Mit spørgsmål er nu... Skal jeg kontakte lægen?? Eller er det bare helt normalt...
Kære sødeste dig.
Først øv bøv og røv, dernæst så SKAL du kontakte din læge.
Kommer til at fortælle dig skrækhistorie nu, men er nød til det. Min svigerinde 27 år gammel begyndte pludsellig at have voldsomme mens blødninger, fik taget celleskrab af livmoderhals og havde celleforandringer. FIk foretaget keglesnit og der tog de prøver af æggeleder, det havde spredt sig så hun har lige fået fjernet det hele dernede og ikke nok med det, så fordi der stadig er noget tilbage i maven af celleforandringer er hun i kemo og strålebehandling.
Så afsted med dig i en hulens fart, for det skal bare udelukkes at det ikke er sådan noget føj møj.
åhh kæreste, undskyld, men måtte bare ud med det.
Christina
Anmeld