Jeg bløder helt ekstremt(lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.763 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Halbschön

Hej piger..

Ja, jeg har i disse dage min mens.. Jeg har altid blødt kraftigt og haft mange smerter, så mange smerter at jeg ofte har 1-2 sygedage i forbindelse med min mens.. Efter jeg fødte et år siden, er smerterne faktisk kun blevet værre, mængden af blødning har egentlig været det samme...

Men men men.. I nat vågnede jeg op og havde rigtig ondt, gik på toilet og lige i det jeg satte mig væltede det ud af mig med store klumper af blod, både frisk og gammelt blod.. Blødte helt vildt i nat, både da jeg var på toilettet og efterfølgende.. Her i dag bløder jeg stadig rigtig meget, og har taget et KÆMPE bind på(en af dem jeg fik på FG efter fødslen)..

Mit spørgsmål er nu... Skal jeg kontakte lægen?? Eller er det bare helt normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Valle81

Renée88 skriver:

Hej piger..

Ja, jeg har i disse dage min mens.. Jeg har altid blødt kraftigt og haft mange smerter, så mange smerter at jeg ofte har 1-2 sygedage i forbindelse med min mens.. Efter jeg fødte et år siden, er smerterne faktisk kun blevet værre, mængden af blødning har egentlig været det samme...

Men men men.. I nat vågnede jeg op og havde rigtig ondt, gik på toilet og lige i det jeg satte mig væltede det ud af mig med store klumper af blod, både frisk og gammelt blod.. Blødte helt vildt i nat, både da jeg var på toilettet og efterfølgende.. Her i dag bløder jeg stadig rigtig meget, og har taget et KÆMPE bind på(en af dem jeg fik på FG efter fødslen)..

Mit spørgsmål er nu... Skal jeg kontakte lægen?? Eller er det bare helt normalt...

Kære sødeste dig.

Først øv bøv og røv, dernæst så SKAL du kontakte din læge.

Kommer til at fortælle dig skrækhistorie nu, men er nød til det. Min svigerinde 27 år gammel begyndte pludsellig at have voldsomme mens blødninger, fik taget celleskrab af livmoderhals og havde celleforandringer. FIk foretaget keglesnit og der tog de prøver af æggeleder, det havde spredt sig så hun har lige fået fjernet det hele dernede og ikke nok med det, så fordi der stadig er noget tilbage i maven af celleforandringer er hun i kemo og strålebehandling.

Så afsted med dig i en hulens fart, for det skal bare udelukkes at det ikke er sådan noget føj møj.

åhh kæreste, undskyld, men måtte bare ud med det.

Christina

Anmeld

27. oktober 2010

Bondepigen

Jeg ville kontakte lægen, for det lyder da ikke helt almindeligt.

Jeg kender en der har haft det man vist kalder en styrtblødning, det var polypper i underlivet (ikke noget farligt tror jeg, men kræver måske et lille indgreb), så jeg synes klart du skal kontakte lægen.

Det er jo slet ikke sikkert det betyder noget, men for en sikkerheds skyld. Du kan ikke have været gravid, vel?

Håber ikke der er noget.. men kontakt din læge..

Pøj pøj med det.

Anmeld

27. oktober 2010

Halbschön

bondepigen skriver:

Jeg ville kontakte lægen, for det lyder da ikke helt almindeligt.

Jeg kender en der har haft det man vist kalder en styrtblødning, det var polypper i underlivet (ikke noget farligt tror jeg, men kræver måske et lille indgreb), så jeg synes klart du skal kontakte lægen.

Det er jo slet ikke sikkert det betyder noget, men for en sikkerheds skyld. Du kan ikke have været gravid, vel?

Håber ikke der er noget.. men kontakt din læge..

Pøj pøj med det.

Det med graviditeten har strejfet mig, men igen.. Har ikke haft symptomer på det, og er på p-piller...

Men igen, jeg blev jo gravid på p-piller sidst og der havde jeg jo to snydemens'er inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, så man ved jo aldrig.. Men tror det nu ikke...

Ja, jeg må nok hellere få ringet til lægen

Anmeld

27. oktober 2010

Bondepigen

Renée88 skriver:

Det med graviditeten har strejfet mig, men igen.. Har ikke haft symptomer på det, og er på p-piller...

Men igen, jeg blev jo gravid på p-piller sidst og der havde jeg jo to snydemens'er inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, så man ved jo aldrig.. Men tror det nu ikke...

Ja, jeg må nok hellere få ringet til lægen

Ja, det synes jeg du skal, just in case.

Anmeld

27. oktober 2010

NessaXenia

Jeg syntes du skal ringe til din læge, idag

Anmeld

27. oktober 2010

Halbschön

Har snakket med lægen nu... Han mener vi skal afvente nogle dage og se, hvordan blødningen er.. Dette på baggrund af at jeg ikke mente jeg kunne være gravid.. Så nu må vi se

Anmeld

27. oktober 2010

A.

Renée88 skriver:

Har snakket med lægen nu... Han mener vi skal afvente nogle dage og se, hvordan blødningen er.. Dette på baggrund af at jeg ikke mente jeg kunne være gravid.. Så nu må vi se

underlig at din læge ikke vil se dig har lige været ud for fuldstændig det samme og han vil se mig den samme dag for undrsøge det

Anmeld

27. oktober 2010

Halbschön

A. skriver:

underlig at din læge ikke vil se dig har lige været ud for fuldstændig det samme og han vil se mig den samme dag for undrsøge det

Jaa, men han mente åbenbart bare at vi skulle se tiden an, hvis min mens varede længere end den normalt gjorde, eller at jeg blev meget dårlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.