Storhygge idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2008

rlyn

Lige en godmorgen hilsen inden Sef og jeg tager i svømmeland for at slappe af i AquaRelax.

Vi skal rigtig hygge om hinanden, mens vi er i finsk bad, dampbad, Svends Bad, boblebad og hvad de nu ellers har af afslappende ting (C)

Hvis vi er heldige, så har de 15 min aromaterapi i saunaen. Der kommer en bademester ind med en stor træbalje, hvori der er vand med aromaduft. Det smider han ud over stenene, mens han vifter med et vådt håndklæde, for at sprede duften og varmen. Det er så fantastisk lækkert. Der efter render man udenfor og tager sig et koldt dusch under de udendørs kolde vandhaner. lækkert, lækkert.

kan I alle ha en smuk dag :D

Knus
Rikke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Munder

Nøøøj, jeg bliver helt misundelig, mens jeg sidder her på arbejdet og knokler.

I må have en super vidunderlig dag!!!

Anmeld

7. august 2008

st

Er ikke det mindste misundelig. Jeg kunne slet ikke tænke mig sådan en kæreste-dag med ham jeg elsker. ;)

Knus st

Anmeld

7. august 2008

rlyn

Uha...det var lækkert.

Var hele runden rundt flere gange med varme bade, sauna, koldt bad og massagedyser. Super, super lækkert. Desværre var der først saunagus om eftermiddagen, så det måtte vi undvære.
Men det var så skønt at have lidt tid til hinanden og komme hinanden lidt ved - også i den finske sauna, hvor der kun var os ;)

Jeg sluttede af med en full bodyscrub i lækre skrubbecremer, så nu er jeg blød som en barnenumse over hele kroppen

Tak for jeres hilsner.

Knus fra den nyskrubbede (H):D

Anmeld

7. august 2008

Doktor Doolittle

WEEEEEE det lyder som en dejlig dag :)):D(L)
Og... jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Sef selvfølgelig hjalp dig med at skrubbe indvendig, når du nu selv var så grundig udvendig :P
(H) fra Tina der godt lige kunne bruge en tur i sauna :)

Anmeld

8. august 2008

rlyn

Du kan da også lige få det sagt :$;)

Og... jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Sef selvfølgelig hjalp dig med at skrubbe indvendig, når du nu selv var så grundig udvendig

Tja, hvad kan jeg sige. Betænksom og hjælpsom mand jeg har ;)

Knus (H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.