Tilvækstscanninger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

IAH

Hej alle sammen

Der må efterhånden være en del, der har fået vurderet den lilles vægt.

Jeg var selv til den første tilvækstscanning den 15.10 og fik at vide at han er sund og aktiv, men lidt lille i det. Det var 15% under middelværdien, hvilket passer til at jeg selv ligger i en "lav vægtklasse". Alligevel følger de det tættere end de ellers plejer at gøre.

Hvad med jer andre? Har I været afsted og gik det godt?

Knus Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Multebær

Jeg har været afsted men det var fordi JM ved en fejl havde noteret foster vægten ved scanningen i uge 21. Derfor blev jeg indkaldt i uge 25 samtidig md jeg skulle have scannet livmoderhals grundet et keglesnit jeg fik foretaget for mange år siden. Baby var ok i størrelse - lå på normalkurven.

Anmeld

26. oktober 2010

blomst84

Jeg skal den 16 november :-) og ja elsker alle scanninger så man kan se den lille baby derinde :-) var til jordemoder i dag og hun sagde også at lillepigen var lidt lille i det, men lå indenfor normalen :-)

Anmeld

27. oktober 2010

DK

Hej

Vi skal jo afsted på lørdag, hvor vi selv har betalt. Ellers er det først i uge 32 og 36 vi skal afsted! Men nuuj jeg glæder mig til at kigge ind til ham igen!

Jeg så "one born every minute" på kanal 4 i går aftes, og der var der en pige som var født i uge 23. Hun var så lille bitte men alligevel et "helt lille menneske" og det var bare så vildt at tænke på at Bimmeren allerede nu er større end hende OG også et rigtigt lille udformet menneske derinde!

Anmeld

27. oktober 2010

karina pigen

det jo ikke alle der for tilbudt at få lavet en tilvækstscanning..

jeg fik min i forbindelse med den moderkageprøve jeg fik taget..

men min gik ganske fint.. i 28 uger vejede han 900.. og det var vist sm det skulle være..deeejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.