vinter jakker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg vælger altid de samme, eller DEN samme. Jeg har ikke fået ny vinter jakke i 5 år eller sådan noget..

Hvordan ser jeres jakker ud? Vis mig nogle billeder.

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Miamaja

Uhh jeg eeelsker at kobe vinter jakke for der er altid saa mange flotte nye at jeg har for vane at kobe en ny hvert aar.

Dette aar bliver det nok en lang north face i blaa for den fra sidste aar er hvid, som jeg har udset mig til naar vi skal op i sneen i bjergene i Lake tahoe og holde juleferie: http://www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/womens-jackets-vests-filter-category-rainwear/womens-arctic-parka.html

Og saa har jeg ogsaa set mig lun paa denne til julen. Den er saaaa fin...

Anmeld

27. oktober 2010

Kloster

Hej.

Kender godt det der med den samme og den samme. Jeg har fået ny vinterjakke i år... Og valgte sgu den samme igen. Grøn...

Har faktisk lidt fortrudt, jeg ikke tog den i sort, men synes bare alle har en vinterjakke i sort. Ja og jeg har altid vinterjakke i grøn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Kloster skriver:

Hej.

Kender godt det der med den samme og den samme. Jeg har fået ny vinterjakke i år... Og valgte sgu den samme igen. Grøn...

Har faktisk lidt fortrudt, jeg ikke tog den i sort, men synes bare alle har en vinterjakke i sort. Ja og jeg har altid vinterjakke i grøn...

Det er dælme også ret så fed. Men tror du den er varm nok?!? Jeg er en frossenpind og er tilmed også gravid, men den ser nu dejlig ud.

Anmeld

27. oktober 2010

Kloster

DatterMalou skriver:

Det er dælme også ret så fed. Men tror du den er varm nok?!? Jeg er en frossenpind og er tilmed også gravid, men den ser nu dejlig ud.

Jeg er også en frossenpind, men elsker også lag-på-lag tøj og store tørklæder.

Det er jo ikke en dynejakke, men du kan nok nemt selv mærke det. Den er købt i H&M til 499,-

Kunne fåes i sort og lys kit også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.