der røg min hjemmefødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

kht

jeg tror lige at at nu skulle vores prins/prirnsesse skulle komme til verden i nat mem vi blev kloge og det værste er at de har har funden ud af at den liger i uk og at de ikke kan vende den(efter at have prøvet to gange) så det har været lidt af en ned tur i dag fra at renge med at skulle føde hjemme til at de vil lave pka til jeg har fået lov til at føde i uk vis der er ikke sker komgilationer på sygehuset.

kh kht

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

isimaven

kht skriver:

jeg tror lige at at nu skulle vores prins/prirnsesse skulle komme til verden i nat mem vi blev kloge og det værste er at de har har funden ud af at den liger i uk og at de ikke kan vende den(efter at have prøvet to gange) så det har været lidt af en ned tur i dag fra at renge med at skulle føde hjemme til at de vil lave pka til jeg har fået lov til at føde i uk vis der er ikke sker komgilationer på sygehuset.

kh kht

ej hvor kedeligt :/
Men jeg håber at din hospitalsfødsel alligevel bliver god på trods af at baby lige valgte at komme ud på den svære måde!!
Held og lykke herfra

Anmeld

27. oktober 2010

kht

tusin tak man der er kun et lille problem at jeg skal komme på den rette dag da man ikke fortager uk fødsler i Esbjerg  så jeg har kun fået lov fordi at jeg er 4 gang føden og jeg ikke ville have en pkj så nu er målet at jeg rammer en af gamle og gavet læger så de ikke spænder ben for mig.

kh tmk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.