Ung i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

NZ

Hej allesammen! jeg er ny herinde og har termin 10. januar 2011! og jeg glæder mig rigtig meget!

Jeg er ung og er lige startet på RUC men tager det hele som det kommer og gerne stille og roligt!

Jeg skal have en dreng og jeg bor sammen med min kæreste i København. Og vi vil gerne føde hjemme!

Nå, men det kunne være rart at høre fra nogle andre der også står midt i studierne og måske nogen der er så unge, at de ligesom mig ikke føler de bliver taget seriøst og synes det er irriterende at blive sammenlignet med de unge mødre eller hvad det hedder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Sofia

Hej, jeg er 24 år og venter sammen med min kæreste på 25 år vores første barn til marts 2011. Jeg er selv godt igang med mine studier, læser jura på Århus Universitet. Jeg føler mig ikke sammenlignet med De Unge Mødre på nogen måde, ved ikke om jeg overhovedet går under kategorien "en ung mor". Synes ikke jeg er ung mor i De unge mødre forstand, men jeg føler mig da ung, og skal være mor Hehe håber du kan finde hoved og hale i min ret dårlige beskrivelse der.. I forhold til at stå midt i studierne så er det ikke noget der skræmmer mig, jeg tager den barsel jeg har lyst til, og nyder at jeg får dobbelt i SU i et år. Et par stykker har sagt, at de ikke havde forventet, at jeg ville have mit første barn før jeg var færdig med studiet (kunne have været færdig til sommer 2011). Men jeg ser det ikke som noget negativt, jeg nyder at være studerende, så det gør ikke noget at studietiden strækkes lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.