Har du guld i tænderne, mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2008

Tullebobs

Hej alle I søde kvinder

Jeg vil lige dele denne historie med jer:)

Simon blev passet hos farmor og bedstefar fra lørdag til søndag. Da han kommer hjem forlanger han at kigge mig ind i munden: "Luk op mor, har du guld i tænderne?" Jeg tænkte godt nok, hvad?8( Hvor kommer det fra. Jeg måtte så sige, at nej det har jeg altså ikke, hvorefter drengen svarer: "Bedstefar har guld i tænderne, og det får du osse når du bliver bedstefar!":)):)) Elsker altså bare børnelogik...

Kh moren uden guld i tænder (dog med enkelte plastfyldninger;))

Ps. Jeg elsker osse andres børns sjove guldkorn, så kom frit frem og fortæl fotæl:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2008

Charlotte_82

haha hvor sødt (L) børn er så søde når de kommer med deres helt egen fortolkning af tingene :D

Min som u snasrt bliver 5 år havde sidste sommer lidt svært ved at forstå begrebet æbletræer...jamen bedstemor hvorfor går du dog og hænger æbler på træerne som bedstefar går og piller ned igen, haha :P

Min datter på 3 år går og snakker voksensnak hele tiden. Det lyder simpelthen så morsomt. Pludselig midt i en samtale kommer der et jamen det kan du vel nok forstå at deter sådan lille mor, hehe (C)

Den lille på knap 9 måneder er også så småt begyndt at blive rigtig humoristisk. Når man siger hvor er Melanie...så stikker hun numsen i vejret for så at kigge mellem hendes ben mens hun skrald griner...

Ihhh hvis det ikke var fordi manden sagde IKKE FLERE BØRN!!!! så havde jeg sqi fået nogle flere...

Synes det er så skønt med den børnelogik.

Min søn spurgte også forleden hvad voksne dog laver når de sover sammen. Var ved at forklare ham at voksne mennesker ligger ved siden af hinanden og krammer hinanden om natten da farmand brød ind med et ja vi laver ikke nok...arrrhg mænd ;)

Men ja kom frisk med nogle flere guldkorn fra de små :))

Anmeld

15. februar 2008

Pia.

Hej moren uden guld i tænderne ;) *GG*

Hvor er han bare herlig... - der kommer så mange sjove ting ud af de små munde.... Bare med at få skrevet det hele ned, for man glemmer desværre alt for hurtigt...

Knus og god dag, fra Pia.

Anmeld

15. februar 2008

Tullebobs

Hej Hej

Til Charlotte: Hvor er den sød den historie med æblerne:D Det er da børnelogik, så det basker! Og ja det lyder bare så sjovt, når der kommer en voksensætning ud af den lille mund, Simon siger tit: Nej nu har jeg aldrig kendt mage:)) Og det er farmor, der siger sådan, siger han. Herligt med en lille tumling, der osse klovner rundt

Til Pia - Jep det er næsten nye ting hver dag, man bliver helt forpustet, men jeg skriver det ofte ned, og så kommer det på vores hjemmeside, så osse "bedsterne" i Vejle kan følge med. Men det er altså bare så sødt og sjovt(L)

Simon erklærede iaftes at: Mig og far har ingen bryster, mor! :))

Vil osse lige dele denne her med jer. Min venindes datter er 4 år og har en lillebror på 2 år, og en dag siger hun til sin mor: "Jeg ved godt hvorfor Lucas aldrig bliver en stor pige - det er fordi han ikke spiser makrel-madder!" 8D

Anmeld

15. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Ej altså hvor er jeres børn sjove :D Jeg glæder mig til der kommer sådan nogle ting ud af Mikkels mund.. :)

Knus fra Camilla...

Anmeld

15. februar 2008

3rollinger

Hi hi, ja de er altsaa herlige i den alder.

Min datter siger tit til sin far at han er gravid. Han fylder 39 idag og har efterhaanden faaet opbygget en ret god vom. En af dem der sidder lige paa maven, hvor resten af kroppen er normal slank. Og da vi har laest historier om en pige der faar en lillebror og mor har en stor mave ja saa er det da naturligt at "Far har en baby i maven"

Engang da vi var ud og handle ind i et stort indkoebecenter raabte hun hoejt mens hun loeb "me corro". Det er selvfoelgelig spansk og det som Laura proever at sige var "jeg loeber", men det hun i virkeligheden skreg ud over hele supermarkedet var "jeg kommer = jeg faar orgasme". Jeg var dybt pinlig for jeg forestillede mig hvordan de andre taenkte at det havde hun hoert fra sin mor en sen aften :D

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.