Var I selv med til at vælge dato ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Maja_4000

Jeg skal højst sandsynligt have kejsersnit .. Det er til dels mit eget valg , så jeg har det fint med det (:

Men hvis datoen bliver sat til de der 8 dage før termin , som det lyder til de fleste bliver .. Ramler det sammen med at kæresten skal til eksamen den dag :s Han skal både 8 , 7 og 6 dage før .. Tror I der er mulighed for at ønske en dato ? Han SKAL jo med ! :p Ellers må han vel gå til sygeeksamen , eller sådan noget

- Maja (31+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Jeg skal højst sandsynligt have kejsersnit .. Det er til dels mit eget valg , så jeg har det fint med det (:

Men hvis datoen bliver sat til de der 8 dage før termin , som det lyder til de fleste bliver .. Ramler det sammen med at kæresten skal til eksamen den dag :s Han skal både 8 , 7 og 6 dage før .. Tror I der er mulighed for at ønske en dato ? Han SKAL jo med ! :p Ellers må han vel gå til sygeeksamen , eller sådan noget

- Maja (31+5)

Jeg kender en som skal have PKS imorgen, og hun skulle have haft den på mandag, men der kunne hendes kæreste ikk pga nogle ting, så de fik lov til at få det rykket til imorgen  

så måske du kan få lov

Anmeld

26. oktober 2010

Maja_4000

Lone H. skriver:

Jeg kender en som skal have PKS imorgen, og hun skulle have haft den på mandag, men der kunne hendes kæreste ikk pga nogle ting, så de fik lov til at få det rykket til imorgen  

så måske du kan få lov

Det håber jeg .. Det ville jo være klart det letteste ! :p Især fordi han ikke kan komme videre med sin uddannelse , før de eksamer er overstået ..

Anmeld

26. oktober 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Det håber jeg .. Det ville jo være klart det letteste ! :p Især fordi han ikke kan komme videre med sin uddannelse , før de eksamer er overstået ..

bare forklar din JM det du kan jo os vælger at få det på din termin hvis det passer bedre  

Anmeld

26. oktober 2010

Maja_4000

Lone H. skriver:

bare forklar din JM det du kan jo os vælger at få det på din termin hvis det passer bedre  

Har termin den 23. december , så dét vil jeg helst undgå (;

Anmeld

26. oktober 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Har termin den 23. december , så dét vil jeg helst undgå (;

nå ja okay

Anmeld

3. november 2010

Kats

- Maja (31+5)

På vores sygehus  laver de PKS 2 dage om ugen (mandage og onsdage) Vi har fået af vide, at vi kan ønske en dato tæt på terminen - som de så vidt muligt vil forsøge at efterkomme

Det er da værd at spørge - tror gerne de vil hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.