Hjælp mig lige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Nadi

Jeg skal holde fødselsdag her den 5. november for fire tøser jeg har gået på handelsskolen med, og mit tema for maden er italiensk... Jeg havde egentlig planlagt noget tigerrejer og pasta, men kommer i tanke om at en af mine gæster ikke kan tåle fisk og skaldyr

Så nu vil jeg have noget kylling og pasta, men jeg synes bare ikke rigtig at nogle af de opskrifter jeg kan finde tiltaler mig.

Her er det så I kommer ind i billedet  har i ikke en super opskrift på noget italiensk kylling gerne nemt at lave og let og lækkert??

Vi skal have bagte asparges med parmaskinke og parmasan til forret og hjemmelavet is til dessert...

Knus N

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

heaven

altså altså... du kan da ikke bare komme og bare bede om en opskrift, når du har været væk så længe..... hvordan har du det, går det godt med huset og ungerne??? det er jo ikke alle der evt kan følge med på fb, hehe.... 

Jannie - der ikke aner noget om italiensk mad

Anmeld

26. oktober 2010

Susan1978

27. oktober 2010

Nadi

Susan1978 skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/info/link-til-os/land/italien.php

Så kan du bare give den gas.!

ellers så synes jeg denne er lækker.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_land.php?id=7027

Hehe, sjovt den har jeg selv kigget på... Så det ender nok med at blive den

Anmeld

27. oktober 2010

Nadi

heaven skriver:

altså altså... du kan da ikke bare komme og bare bede om en opskrift, når du har været væk så længe..... hvordan har du det, går det godt med huset og ungerne??? det er jo ikke alle der evt kan følge med på fb, hehe.... 

Jannie - der ikke aner noget om italiensk mad

Nej okay, undskyld så...

Men huset er stadig et ufærdigt projekt, ungerne trives og vokser Oliver er stadig meget ked af det når han bliver afleveret om morgenen i børnehave. Det er rigtig hårdt, men når jeg henter ham så er han en glad dreng og det hjælper  Frida kan kravle, reje sig og er snot forkølet lige nu, ellers er hun en dejlig smilende pige (for det meste ) Og ja jeg har det egentlig udemærket, skal starte i skole den 15. november og det glæder jeg mig faktisk rigtig meget til

Håber det var svar nok??

Knus N

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.