minbaby skriver:
Hej Lea
Hvordan gik det med udmalkningen og kunne far "styre" hende mens du var væk??
Jeg er lidt nysgerrig, for er selv i et dilemma her i november hvor mit arbejde holder julefrokost. Vil rigtig gerne vise flaget et par timer. Men tror ikke lige de sætter pris på at jeg møder op med baby under armen. Hi hi
og jeg trænger bare sådan til at være social med mine kollegaer. Var sygemeldt siden slutningen af juli, og så nu på barsel..
Glæder mig til at høre hvad erfaring du har gjort dig..
Kærlig hilsen Maja med lille Lærke
Hej Maja!!!!
Jamen det gik faktisk super godt!!!!
Vi havde 2 generalprøver inden, hvor jeg malkede ud, og så gav Martin Wilma mad!!! Hun vil smadder gerne have flasken, og spiser utrolig meget!!!
Der har SLET ikke været problemer med at få hende til at tage mit bryst efterfølgende.... tvært imod!!! Hun sutter bedre og kraftigere end nogensinde før 
Så igår var jeg faktisk væk fra hende i ca. 5 timer om aftenen/natten, og det gav INGEN problemer for Wilma....!!! MEN puha... det var sørme hårdt at være væk fra hende.... må indrømme, at jeg ikke nød det helt så meget!!! Men nu ved jeg, at det kan lade sig gøre, og at Wilma ikke lider nød af, at jeg lige er væk et par timer 
Det tog hende dog lidt længere tid at falde i søvn efterfølgende... og det tror jeg hænger sammen med, at hun er vandt til min nærhed, duft, brystet osv... som hun ikke helt får ved flasken!!! Men hun puttede sødt hos far, da jeg kom hjem, og det var dejligt for Martin at opleve at give hende mad!!!
Så herfra gik det smadder fint 
Det er dog ikke noget, jeg vil benytte mig sådan super meget af, da jeg kunne mærke, at jeg manglede det nærvær sammen med hende, som vi begge får, når jeg ammer hende!!! Men i nødstilfælde er det suuuper rart... 
Så hvis du vil forsøge dig... så GO FOR IT!!! Men husk et par generalprøver inden!!!
Mange hilsner fra Lea med Wilma