Skemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Augusts mor

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med skemad til jeres skønne babyer. Hvordan har i grebet det an - eller hvordan har i tænkt jer at gøre det? Hvordan er det gået og har i nogen gode råd?

August fik sit første grød (rismelsgrød med sveskemos til) for 1½ uge siden og det er bare gået så fint - han ELSKER det  Har fået mere og mere hver eneste dag og i fredags ville han ikke ammes bagefter og har ikke villet det siden - så nu spiser han sig altså mæt i grød til morgenmad

I går aftes ville jeg så forsøge med kartoffel-gulerødsmos men det var ikke helt den samme succes - August vred sig i hele kroppen - det så vildt sjovt ud men han skal vist lige vende sig til den markante nye smag inden han guffer løs af det.

Mvh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

merle2010

her er hun ikke så vild med det.. kan få lokket en lille portion risgrød i hende, men det er ikke noget hun er vild med.. men det går da bedre dag for dag.. hun vil meget hellere have sin flaske eller vælling.. men jeg kæmper en kamp med hende, for at få hende til at spise det skide grød..

håber det kommer hen ad vejen..

Anmeld

26. oktober 2010

LISBETH:-)

Elina spiser 3 måltider om dagen - efter aftale med sp. Hun får grød formiddag, frugtmos eftermiddag og grønsagsmos aften. Den første uge så hun lidt skeptisk ud, men nu kører det bare hun spiser sig helt mæt i maden og skal ikke have yderligere bagefter. hun elsker alt hvad jeg giver hende - mors lille ædedolk men købe frugtmos er hun ikke helt vild med, det kan spises men man kan se på hende at hun ikke elsker det. Kun sveske mos det guffer hun i sig som blev hun betalt for det

Anmeld

2. november 2010

BellaT

Æblemos blandet i den kedelige majsmel-grød er et hit her. Og gulerod-æblemos er også et hit.

Hun har 1 gang smagt købe-frugtmos og spiste næsten et helt glas.. Hrrrummmff, føler mig lidt ramt på mine grød-mos-madlavningsevner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.