Den lille lort :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Fru.Mäes <3

.. Er lige kommet hjem fra scanning...

Den LILLE LORT ind i min mave, han sidder sørme op derinde og råhygger sig

Så skal over på fødegangen på tirsdag også vil de prøve at vende ham.. Bliver virkelig spændende..

Bare lige en lille update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

silden85

det er da en rigtigt røver hehe jeg håber at det går godt på tirsdag med at vende ham hvor langt er du nu? jeg skal til jdm idag så det bliver rigtigt spænde

Anmeld

26. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Surt at han har sat sig ned... for at de kan vende ham og at det ikke kommer til at gøre alt for ondt på dig!

Jeg var til jm i dag og min lille guldklump vender som han/hun skal men han/hun står ikke fast endnu.

Anmeld

26. oktober 2010

Fru.Mäes <3

silden85 skriver:

det er da en rigtigt røver hehe jeg håber at det går godt på tirsdag med at vende ham hvor langt er du nu? jeg skal til jdm idag så det bliver rigtigt spænde

Jamen jeg går i uge 37 i morgen - så det er jo ved at være tæt på altså..

Jeg frygter bare lidt at de skal prøve at vende ham, ved ikke lige hvorfor.. Tror måske det er SUPER ubehageligt

Men nu må vi se - ellers må vi jo tage et PK...

Hvordan gik det ved JM i dag?

Anmeld

26. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Surt at han har sat sig ned... for at de kan vende ham og at det ikke kommer til at gøre alt for ondt på dig!

Jeg var til jm i dag og min lille guldklump vender som han/hun skal men han/hun står ikke fast endnu.

.. Jah, det bliver spændende om han er med på deres ide om at vende ham.. ELLER om han befinder sig bedst hvor han er nu

bare for at det ikke kommer til at være alt for ubehageligt for mig! Synes bare det er ubehageligt når jeg er ved JM, at hun skal trykke så hårdt på maven - så det her bliver nok endnu værre..

DEJLIGT, at din lille vender som h*n skal - hvor langt er du henne nu?

Anmeld

26. oktober 2010

silden85

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg frygter bare lidt at de skal prøve at vende ham, ved ikke lige hvorfor.. Tror måske det er SUPER ubehageligt

Jeg har desværre hørt at det godt kan være ubehageligt når de skal lave vendeforsøg men jeg håber det bedste, også håber jeg at han vender rigtigt på tirsdag

hvad er pk ?

det gik godt til jdm, hun kunne ikke fortælle om han vender rigtigt, så jeg skal til jdm igen på tirsdag, så vil hun se om han vender rigtigt der, og hvis ikke, vil hun hvis sende mig til scanning på syghuset, hun skønnede ham til at veje 2700g så det er en fin lille basse jeg har

Anmeld

26. oktober 2010

dithmer

FrøkenHedegaard skriver:

Hej. Da vi ventede vores ældste datter i 2002 vendte hun også forkert og lægerne forsøgte 2 gange at vende hende uden held. Ikke for at gøre dig nervøs eller skræmme dig men jeg ville personligt ikke anbefale dig at give dem lov. Synes det gjorde frygteligt ondt og så har jeg samtidig en veninde som var udsat for det samme og hendes datter har idag problemer med nakkemusklerne pga deres vendingsforsøg. Hvis vores prinsesse nr 3 ligger forkert skal de bare holde snitterne fra mig.

Anmeld

26. oktober 2010

isimaven

FrøkenHedegaard skriver:

Man hører så meget om de vendingsforsøg, men syntes lige du skulle vide at min kusine har fået et vellykket vendingsforsøg med begge sine børn og hun fortæller at det er lidt små ubehageligt men ikke smertefuldt...
Hun har så efterfølgende haft nogle gode fødsler der er gået igang af sig selv så held og lykke med det og sikke en bandit der lige glemte at få hovedet nedaf på slutspurten hihihi...
herfra

Anmeld

27. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle sammen

Jeg skal heldigvis over og snakke med min Jordemoder i dag, også vil jeg meget gerne have VENDT mere eller mindre alt med hendes - ang. det er vendingsforsøg!!!

Jeg tænkte osse igår, da vi kom ud fra scanning "TA´ han endelig ved PK istedet for!" For har nemlig osse hørt det skulle være super ubehageligt at de rigtig skal skubbe rundt med maven - og han risikerer at lave BLÅ temmelig mange blå mærker på min mave - og er i forvejen ikke særlig glad for at jordemoderen skal røre ved min mave..

Men nu må vi se hvad dagen bringer - og hvad jeg lige får taget stilling til..

MEN piger - hvis jeg vælger PK - så er min lille basse i mine arme enten den 11 eller den 18 på hans termin  For her i Herning ligger alle PK om torsdagen...

Silden - PK er Planlagt Kejsersnit

Anmeld

27. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

FrøkenHedegaard skriver:

.. Jah, det bliver spændende om han er med på deres ide om at vende ham.. ELLER om han befinder sig bedst hvor han er nu

bare for at det ikke kommer til at være alt for ubehageligt for mig! Synes bare det er ubehageligt når jeg er ved JM, at hun skal trykke så hårdt på maven - så det her bliver nok endnu værre..

DEJLIGT, at din lille vender som h*n skal - hvor langt er du henne nu?

Jeg er i dag 36+0 og er så klar til at han/hun kommer ud....

Min mave og bækken er efterhånden mega ømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.