hc=k skriver:
IIIIIIHHHH hvor er jeg bare vred på mit spejl
Jeg er 171 cm høj, jeg er meget bredskuldret, jeg har mange muskler og jeg har meget brede knogler.
Jeg har lige tabt 15 kg ( siden maj ), men men men jeg kan ikke se det i spejlet. Jeg vejer 76 kg og det er jo ikke fordi jeg er fed.
Jeg er gået fra en størrelse xxl til en m i bluser og en størrelse 34 til en størrelse 29 i bukser.
Hvorfor kan jeg ikke se det??
Hvorfor skal jeg stadig føle mig fed og grim??
Hvad gør man for at ændre det??
Allerførst, tillykke med det store vægttab 
Min teori er at det er meget meget psykisk.
Led af spiseforstyrrelse og da jeg havde det allermest skidt vejede jeg ca 5 kg mindre end jeg gør nu og havde det ikke godt og synes virkelig jeg var alt for stor til at kunne være mig selv bekendt.
Efter 2 års behandling er jeg nu de 5 kg større og synes sgu jeg ser ret godt ud 
Jeg kan også se at du har en del at kæmpe med psykisk, at du bor i en by hvor du ingen kender, at du går hjemme hver dag og at du overvejer at gå fra din mand. Det er alle meget vigtige og store, svære ting at kæmpe med.
Det kunne være din hjerne bildte dig ind at "fokuser kun på vægten, den ved du du kan styre - alle de andre ting er for uoverskuelige" ?
Det er en meget naturlig reaktion at når man er ked af det over noget, så "lader" man som om at man er ked af noget fysisk, og hvis du fx tabte 5 kg mere tror jeg ikke du ville blive lykkeligere. Det skal komme indefra og måske du skulle starte med at sætte dig selv lidt i centrum, finde ud af hvad der gør dig lykkelig og hvad der hæmmer din lykke og ta nogle hårde valg ud fra det
Alt held og lykke hvert fald 
Anmeld