Weee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

DK

Selv om vi var helt enige om at vi IKKE skulle have en 3D scanning, sååå.... Ja. Altså. Det trak i mor her alligevel at kunne få mulighed for at se hvordan Bimmeren så ud derinde, så nu er manden overtalt og vores scanning på lørdag er ændret fra en 2D til 3D scanning. Det var heldigvis ikke så meget dyrere fordi at vi allerede har fået en kønsscanning hos dem, og så giver de rabat på en evt. efterfølgende 3D scanning.

Nuuuuj jeg glæder mig!! KOM SÅ LØRDAG!!

Er der andre der har været afsted, og var det fedt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Multebær

Eii tillykke det bliver spændende :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Malonde1985

Weeeee  jeg/vi skal til 3d/4d scanning d. 18 november. Der er jeg i uge 29+5.. Glææææææææder mig til at se den lille trold derinde, med forhåbentlig masser af babyfedt på, så den har store dejlige runde kinder  . Fik lavet en kønsscanning i 17 uge, hvor vi også så ham i 3d, men han var meget tynd, så glæder mig virkelig til at se ham lidt rundere nu .. Iiiih hvis bare man kunne få en scanning 1 gang om måneden  så man lige kunne få et kig ind og se om de har det godt .

Regner med at vi tager vores store pige med, så hun også kan få oplevelsen af at se ham derinde .. så kan hun nok bedre forholde sig til at der rent faktisk er noget derinde

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Weeeee  jeg/vi skal til 3d/4d scanning d. 18 november. Der er jeg i uge 29+5.. Glææææææææder mig til at se den lille trold derinde, med forhåbentlig masser af babyfedt på, så den har store dejlige runde kinder  . Fik lavet en kønsscanning i 17 uge, hvor vi også så ham i 3d, men han var meget tynd, så glæder mig virkelig til at se ham lidt rundere nu .. Iiiih hvis bare man kunne få en scanning 1 gang om måneden  så man lige kunne få et kig ind og se om de har det godt .

Regner med at vi tager vores store pige med, så hun også kan få oplevelsen af at se ham derinde .. så kan hun nok bedre forholde sig til at der rent faktisk er noget derinde

Hej

Jeg er 28+3 på lørdag, så jeg håber også at han er en lille fin basse!

Vi havde Kirstine med til kønsscanning og det var rigtig stort for hende. Han lå heldigvis så pænt og vinkede og det var nemt at se at det var en "rigtig baby" der lå derinde!

Men jeg skal nok fortælle om hvordan det var!! Og så er jeg jo så "heldig" at vi skal til scanning igen i uge 32 og 36 pga. det der navlestrengs-hallløj, så derfor ser jeg ham jo to gange mere inden han kommer ud! Det er bare SÅ dejligt! Jeg fatter ikke at man kan undvære scanninger i 20 uger fra MD til fødsel! Altså jeg har akut behov for scanninger HVER DAG, he he....

Anmeld

26. oktober 2010

Malonde1985

DK skriver:

Hej

Jeg er 28+3 på lørdag, så jeg håber også at han er en lille fin basse!

Vi havde Kirstine med til kønsscanning og det var rigtig stort for hende. Han lå heldigvis så pænt og vinkede og det var nemt at se at det var en "rigtig baby" der lå derinde!

Men jeg skal nok fortælle om hvordan det var!! Og så er jeg jo så "heldig" at vi skal til scanning igen i uge 32 og 36 pga. det der navlestrengs-hallløj, så derfor ser jeg ham jo to gange mere inden han kommer ud! Det er bare SÅ dejligt! Jeg fatter ikke at man kan undvære scanninger i 20 uger fra MD til fødsel! Altså jeg har akut behov for scanninger HVER DAG, he he....

Kan man godt blive scannet en lørdag??  kan godt forstå du glæder dig helt vildt!!!! Jeg glææææææder mig også. Og ja du må godt lige skrive hvordan han så ud derinde  han sku da gerne ha lidt sul på kroppen.. Tænk at der kun er så lidt tid tilbage nu!! Kan slet ikke forstå det.. Nu har man gået og ventet på at maven ville vokse, og nu vokser den helt vildt, men vi er jo også snart ved vejs ende ... åh vil bare nyde den sidste tid med ham i maven!!!

Synes også det er meget at nogen kan undvære de scanninger, men det må også være spændende at se hvad der så kommer ud i sidste ende . Jeg ville IKKE undgå de scanninger her. Vi har købt en kønsscanning, både for at vide kønnet, men jo også for lige at få et KIG . Md scanningen synes jeg ikke var nogen helt vild succes - det var en studerende og hun rodede rundt og ja.. ikke særlig tilfredsstillende. Så 3d/4d scanningen skulle JEG helt sikkert ha med - kæresten var ligeglad, men ikke jeg  - og glæder mig!! Kan din datter så bedre forstå at der ligger en rigtig baby derinde nu?? Dianna ved jo godt der skulle ligge en bebs, og kan se maven vokser, men hun kan endnu ikke mærke ham sparke - selvom han sparker gevaldigt til , så håber meget det bliver en god oplevelse for hende at se ham på skærmen

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Kan man godt blive scannet en lørdag??  kan godt forstå du glæder dig helt vildt!!!! Jeg glææææææder mig også. Og ja du må godt lige skrive hvordan han så ud derinde  han sku da gerne ha lidt sul på kroppen.. Tænk at der kun er så lidt tid tilbage nu!! Kan slet ikke forstå det.. Nu har man gået og ventet på at maven ville vokse, og nu vokser den helt vildt, men vi er jo også snart ved vejs ende ... åh vil bare nyde den sidste tid med ham i maven!!!

Synes også det er meget at nogen kan undvære de scanninger, men det må også være spændende at se hvad der så kommer ud i sidste ende . Jeg ville IKKE undgå de scanninger her. Vi har købt en kønsscanning, både for at vide kønnet, men jo også for lige at få et KIG . Md scanningen synes jeg ikke var nogen helt vild succes - det var en studerende og hun rodede rundt og ja.. ikke særlig tilfredsstillende. Så 3d/4d scanningen skulle JEG helt sikkert ha med - kæresten var ligeglad, men ikke jeg  - og glæder mig!! Kan din datter så bedre forstå at der ligger en rigtig baby derinde nu?? Dianna ved jo godt der skulle ligge en bebs, og kan se maven vokser, men hun kan endnu ikke mærke ham sparke - selvom han sparker gevaldigt til , så håber meget det bliver en god oplevelse for hende at se ham på skærmen

Altså den på lørdag har vi selv betalt for så derfor kan vi få den om lørdagen! Vi valgte at købe en nu fordi at det er kutyme i Skjeby at tilbyde vækstscanninger i uge 28, 32 og 36 når der er det problem med navlestrengen som jeg har. Men i Horsens får man kun tilbudt vækstscanninger i uge 32 og 36! Selv om vi henledte til Skejbys anbefalinger (hvor vi var oppe for at blive scannet for navlestrengsproblemet og en evt. hjertefejl som følge deraf, efter henvisning fra Horsens!!) så har de i Horsens altså sparet uge 28 scanningen væk. Det kunne vi ikke så godt lide, og der virkede dengang da jeg var 20+5 bare som ENORMT lang tid til uge 32. Derfor købte vi så selv denne scanning for at det skulle blive det samme som det Skejby anbefaler!

Kirstine har mærket Bimmeren sparke! Hun og jeg var i spa i mine forældres sommerhus, og hun lavede "pruttelyde" med munden oven på maven ind til Bimmeren. De blev ret heftige da min mave jo var våd. Liiige bag efter lagde hun så hovedet/øret ind mod maven for at høre om han ville "prutte" tilbage. Det ville han dog ikke, men i stedet fik hun nogle ordentlige spark/puf lige ind på øret og kinden så hun var henrykt! Herefter har hendes tålmodighed efter at vente på han sparker været noget højere og hun har mærket det flere gange!

Hun har nu hele tiden været helt med på at der er en baby derinde, men hun er jo også 6 år! Men jeg tror klart at det alligevel var en kæmpe oplevelse for hende at være med til scanning dengang. Også mere fordi at hun har følt sig lidt udenfor når hun ikke har måtte komme med på sygehuset hvor der er børn forbudt-politik. Altså det er jo VORES baby mener hun og så er det jo ret uretfærdigt at hun ikke må komme med når VORES baby skal scannes, he he!

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

Ihh hvor kanon håber du deler billeder med os. 

Vi skal i november i starten mener jeg 

Anmeld

26. oktober 2010

Angelspot

Har ikke prøvet det endnu, men har tid d 24. nov. Det blir super fedt at se baby derinde

God fornøjelse på lørdag, vi glæder os til billeder

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Jeg skal nok komme med billeder! Vi må håbe at han ligger pænt derinde og er enormt fotogen

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg skal nok komme med billeder! Vi må håbe at han ligger pænt derinde og er enormt fotogen

Selvfølgelig er han det  for ellers for du vel en gratis omgang igen ikk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.