Opskrift på nemme hæklede firkanter søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.129 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

CA

Jeg søger en opskrift på nemme firknter til et tæppe. Jeg har aldrig hæklet før, og kunne godt tænke mig at starte med noget der bare skal hækles ligeud - altså ikke noget med stangmasker, for jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal lave dem Så: en opskrift uden - hvis de findes. Og ellers bare noget hvor stangmaskerne i hvert fald ikke skal hækles rundt, men bare lige over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

JulieE

Carina87 skriver:

Jeg søger en opskrift på nemme firknter til et tæppe. Jeg har aldrig hæklet før, og kunne godt tænke mig at starte med noget der bare skal hækles ligeud - altså ikke noget med stangmasker, for jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal lave dem Så: en opskrift uden - hvis de findes. Og ellers bare noget hvor stangmaskerne i hvert fald ikke skal hækles rundt, men bare lige over.

prøv at kigge på her... der er flere forskellige.

http://www.loehmann.dk/haekling/

Jeg er lige nu igang med et tæppe til datteren med de firkanter der hedder møllefirkant

Anmeld

26. oktober 2010

Maddox

Øhmm.. har ikke nogen opskrift, da jeg i sin tid bare blev vist hvordan.. Men det er SUPER nemt! Jeg er netop ved at være færdig med et tæppe til min søn (startede da jeg var gravid og han er nu 1½ ) Lavede også et til min datter da hun var helt lille og hun elsker det, fordi mor har lavet det

Anmeld

26. oktober 2010

roenlund

Jeg er "glad" for oldemorsfirkanter... hvis du søger på google kan du finde en youtube video som viser det rigtig godt... sådan lærte jeg det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.