Nogen som har vente-vinter-jakke til salg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.901 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Baby2010/2013

Jeg fryser den store mave  Sig endelig til hvis der er nogen som har en til salg, bruger M-L el. str. 40! Syntes ikke jeg vil ud og ofre en masse penge på en jakke jeg måske ikke kan bruge igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

serinasmor

BabyHope<3 skriver:

Jeg fryser den store mave  Sig endelig til hvis der er nogen som har en til salg, bruger M-L el. str. 40! Syntes ikke jeg vil ud og ofre en masse penge på en jakke jeg måske ikke kan bruge igen

jeg har måske en .. men kan ikke huske hvilken størrelse den er .. for den hænger i skabet på prinsessens værelse og hun sover.. kigger lige efter det imorgen

Anmeld

25. oktober 2010

Lunae

BabyHope<3 skriver:

Jeg har en super fed vinterjakke fra ichi! Det er ikke en decideret ventejakke, men den er oversize, så man kan sagtens have maven deri! Og så Kan du binde den forneden! Brugte den selv, da jeg var gravid! Det er en str L og den er sort!

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

BabyHope<3 skriver:

har ingen jakke, emn jeg stod med samme problem, og købte en stor jakke billigt i bilka, og er rigtig glad for den, den kan ikke holde hele vejen, da det var en efterårsjakke, men regner med at købe en billig vinterjakke i stor str i bilka, når den anden er ved at blive for kold, måske det var idé

Anmeld

26. oktober 2010

CA

BabyHope<3 skriver:

Står i samme situation, men det er bare ikke lykkes mig at finde noget Er blevet nødt til at tage min mands skijakke på - hulk hulk!! Heldigvis er den pæn og sort, men føler mig stadig som hende den gravide i mandens tøj

Har du tjekket mamalicious? De klædte ikke mig, men kan være du ser pænere ud i dem

http://nameit.bestsellershop.com/DK/mama--licious/outerwear/11/185601

KH Carina

Anmeld

26. oktober 2010

BabyHope<3 skriver:

Jeg har denne!

Det er godt nok ik en rigtig graviditetsjakke, men jeg  brugte den helt frem til uge 32, hvor ejg gik på barsen!

Det er en str. M.. Du kan få dem for 100,- pp.!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Malonde1985

hehe "var" i samme båd indtil igår, hvor jeg var ude og købe en jakke.. prøvede 10 forskellige jakker, før jeg fandt en som gik lige ned og der var plads til maven, men den kan også snøres ind oppe under barmen. Den kostede 500,- og den er dejlig varm og jeg vil også kunne bruge den efter fødsel og til de kommende vintre.

Er en rigtig frosenpind, så bliver nødt til at ha noget MEGA varmt tøj på, for ikke at fryse mig selv ihjel  og denne jakke er virkelig lækker

Anmeld

26. oktober 2010

Baby2010/2013

serinasmor skriver:

jeg har måske en .. men kan ikke huske hvilken størrelse den er .. for den hænger i skabet på prinsessens værelse og hun sover.. kigger lige efter det imorgen

Det må du meget gerne når du kan komme til den

Anmeld

26. oktober 2010

Baby2010/2013

Lunae skriver:

Jeg har en super fed vinterjakke fra ichi! Det er ikke en decideret ventejakke, men den er oversize, så man kan sagtens have maven deri! Og så Kan du binde den forneden! Brugte den selv, da jeg var gravid! Det er en str L og den er sort!

Lige nu har jeg en ret tynd en, men mangler lige en til de næste måneder når det begynder at blive rigtig koldt brrrrrr

Anmeld

26. oktober 2010

Baby2010/2013

Maja84 skriver:

har ingen jakke, emn jeg stod med samme problem, og købte en stor jakke billigt i bilka, og er rigtig glad for den, den kan ikke holde hele vejen, da det var en efterårsjakke, men regner med at købe en billig vinterjakke i stor str i bilka, når den anden er ved at blive for kold, måske det var idé

Faktisk god ide det med Bilka, det tror jeg lige jeg kigger efter

Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.