Noah puslerol med skuffe puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. december 2010

Mor-til-asta-09

isabellamor skriver:

ihhhh, for hvis det kommer til at koste mere end 900 i alt med forsendelse, så kan det jo ikke rigtigt betale sig, så kan vi jo ligeså  godt købe den vi har set i ilva til 999...  men det ville bare være så skønt at spare lidt..  men hvis du kan finde ud af hvor meget det vil koste at sende den alligevel vil jeg da være taknemlig..

Ja det er rigtigt, så kan det ikke rigtig svare sig... men hvis du kan få et puslebord til 999, så er det altså også super billigt...

Har du tjekket Ikea`s hjemmeside med pusleborde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Isabella_mor

forældre-til-Asta skriver:

Ja det er rigtigt, så kan det ikke rigtig svare sig... men hvis du kan få et puslebord til 999, så er det altså også super billigt...

Har du tjekket Ikea`s hjemmeside med pusleborde?

ja men jeg syntes bare ikke de er så fede, fordi at der er sådan en dum kant heeeele vejen rundt for oven.. og det fungere ikke rigtigt i min verden...

Anmeld

12. december 2010

Mor-til-asta-09

isabellamor skriver:

ja men jeg syntes bare ikke de er så fede, fordi at der er sådan en dum kant heeeele vejen rundt for oven.. og det fungere ikke rigtigt i min verden...

Nej det kan jeg godt forstå, har det på samme måde.. Men tror desværre ikke det kan sendes for "kun" 300 kr..

Anmeld

12. december 2010

Isabella_mor

Nej det kan jeg godt forstå, har det på samme måde.. Men tror desværre ikke det kan sendes for "kun" 300 kr..

mawert...  nå jamen det er der jo ikke noget at gøre ved...  øv øv

Anmeld

12. december 2010

Mor-til-asta-09

isabellamor skriver:

mawert...  nå jamen det er der jo ikke noget at gøre ved...  øv øv

Du må kigge videre... men vent til efter jul, så er jeg sikker på de har udsalg i babysam osv

Anmeld

12. december 2010

Isabella_mor

Du må kigge videre... men vent til efter jul, så er jeg sikker på de har udsalg i babysam osv

ja det tænker jeg også.. januar udsalg er altid godt.. men står jo og skal føde inden for en måned så havde det jo været godt at have det klart.. vi er bare for dårlige til planlægning af den slags..

Anmeld

12. december 2010

Mor-til-asta-09

isabellamor skriver:

ja det tænker jeg også.. januar udsalg er altid godt.. men står jo og skal føde inden for en måned så havde det jo været godt at have det klart.. vi er bare for dårlige til planlægning af den slags..

Ja det kan jeg godt se

Men ihvertfald held og lykke med både fødslen og med at finde et puslebord

Anmeld

12. december 2010

Isabella_mor

Ja det kan jeg godt se

Men ihvertfald held og lykke med både fødslen og med at finde et puslebord

tak ja det skal nok lykkedes..

Anmeld

12. december 2010

Mor-til-asta-09

isabellamor skriver:

tak ja det skal nok lykkedes..

helt sikkert

Anmeld

26. december 2010

Mor-til-asta-09

op op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.