Glædelig valentins dag til jer alle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2008

Pia.

Håber I får en dejlig dag, vejret er jo fantastisk...

Tænker lidt om vi her hjemme er de eneste der ikke giver hinanden noget i dag...?
Det siger mig faktisk ingen ting...
Det der betyder noget var da min mand sidste weekend kom hjem med et bundt tulipaner og sagde tak for lækker aftensmad i går, det betyder noget...
Kom han hjem til mig med noget i dag ville jeg føle han gjorde det af pligt fordi en eller anden har fundet på at vi i Danmark skal have valentins dag....

Hvordan er det hos jer. har i fået gaver, kort og blomster i lange baner....

Jeg husker min familie hver dag og behøver ikke en bestemt dag til at fortælle dem jeg elsker dem...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2008

SaNiNa

vi er med på valentins dag.
men får rigtig tit blomster eller et lille kort... vi er rigtig god til at overraske hinanden og fortælle hinaden at vi elsker hianden...

nu tager vi på kysseferie som vi kalder vores skiferie i år da vi skal afsted hele alene glæder mig rigtig meget...

Anmeld

14. februar 2008

Nan

Jeg var ikke klar over at det er Valentins Dag inden jeg kiggede herind. Vi gør ikke noget ud af det... Min avis var endda lidt våd :( Ikke overbevisende kærligt.

Anmeld

14. februar 2008

3rollinger

Hejsa

Herhjemme goer vi ingenting. Og det er efter faelles aftale eller manglen paa samme.

Ihvertfald er jeg lidt af samme mening som Piamus. Jeg er ikke mere forelsket idag fordi det er den 14 februar end jeg var igaar.

Khike kommer godt nok ikke med blomster heller paa andre dage, men saa goer han saa mange andre ting for at glaede mig. Men kan nu godt blive lidt misundelig paa de blomster ;)

Anmeld

14. februar 2008

Honningblomst

Nå, Pia.;)...du ved jo hvad jeg mener..;o)
Har du forresten fået den besked jeg skrev til dig??
Knus og god dag..
Eva

Anmeld

14. februar 2008

Charlotte_82

ihhh jeg ville nu gerne ha haft blomster eller andet idag meeen nææ manden havde ingenting med hjem :'( Jeg er nok bare lidt mere romantisk anlagt end han er. Kommer tit med små gaver til ham men synes ikke rigtigt det går begge veje...øv øv..kan man sende sin mand på kursus? (C)

Anmeld

14. februar 2008

Pia.

Lidt sjovt .... når jeg nu selv startede tråden.... Så kom min mand hjem med blomster og et hjerte til mig og sagde: Jeg vidste du ikke regnede med det, derfor gjorde jeg det - Lidt sødt ikk... Han er sku dejlig *S*

TIL EVA.

Nej jeg har ikke modtaget nogen besked ? hvor har du skrevet besked til ? her inde eller på facebook??

KNUS PIA.

Anmeld

14. februar 2008

Pia.

Til Eva igen *S*

Beskeden er fundet.... Tak for den :)

Svare lige tilbage til dig senere - ville bare sige jeg havde modtaget den...

KNUS.

Anmeld

14. februar 2008

Honningblomst

Lidt sjovt .... når jeg nu selv startede tråden.... Så kom min mand hjem med blomster og et hjerte til mig og sagde: Jeg vidste du ikke regnede med det, derfor gjorde jeg det - Lidt sødt ikk... Han er sku dejlig *S*

TIL EVA.

Nej jeg har ikke modtaget nogen besked ? hvor har du skrevet besked til ? her inde eller på facebook??

KNUS PIA.

Dejlig overraskelse, Pia, at jim kom hjem med en blomst.*SS*
Rasmus måtte indrømme at han ville have gjort det, men vidste jo at jeg hadede sådanne dage, så han turde ikke...:S stakkels mand...;)
Tilgengæld kom mine to små mænd ind fra haven med hver deres skønne buket, som de havde plukket til deres moar og så var der ikke et øje tørt. Og de har i hvert fald ikke vidst hvilken dag det er i dag...
Rigtig god valentines aften...min bliver brugt i dobbeltsengen med Tv og min Bertram ved min side...Rasmus har lige et helt hus at skulle igang med..200m2..godt det ikke er mig(C)
Knus og godt du fik beskeden, tror du har den gange tre forskellige steder:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.