Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa:0)
Har desværre ikke været heldig at få bisserne på billeder endnu, men der er 4 styks:0)
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver: Liva har også fået 2 tænder, men det er endnu ikke lykkedes mig at tage et billede af hende hvor hun smiler OG man kan se de 2 små tænder
Liva har også fået 2 tænder, men det er endnu ikke lykkedes mig at tage et billede af hende hvor hun smiler OG man kan se de 2 små tænder
nej, det er svært at fange det på kamera!!!! Var også meget stolt da det endelig lykkedes i dag.. haha
Caroline86 skriver: nej, det er svært at fange det på kamera!!!! Var også meget stolt da det endelig lykkedes i dag.. haha
Ja det er så... Vi ser dem faktisk kun rigtigt når hun spiser...
Meen hvor ser hun skøn ud lille Laura
Caroline86 skriver: Hej tøser! Synes der bliver lagt så mange lækre "bissebilleder" ud herinde og nu kan vi jo være med, med Laura 2 flotte perler i undermunden... Lad os lave en billedtråd med masser af bisser det sidste billede er godt nok uden bisser men se hvor stor hun er blevet!!
Hej tøser!
Synes der bliver lagt så mange lækre "bissebilleder" ud herinde og nu kan vi jo være med, med Laura 2 flotte perler i undermunden... Lad os lave en billedtråd med masser af bisser
det sidste billede er godt nok uden bisser men se hvor stor hun er blevet!!
ej hun er da så skøn, og hold da op hun er blevet stor
Rollo skriver: Ja det er så... Vi ser dem faktisk kun rigtigt når hun spiser... Meen hvor ser hun skøn ud lille Laura
jeg fik også taget dem midt i frokosten...
og 1000 tak, søde
Caroline86 skriver: jeg fik også taget dem midt i frokosten... og 1000 tak, søde
haha - det prøver jeg i morgen... og så skal du se bisser herfra (i hope so)
Tulipan skriver: ej hun er da så skøn, og hold da op hun er blevet stor
kæmpe stor!!!!
men hun er jo for filan også lige blevet 8 mdr.!
Caroline86 skriver: kæmpe stor!!!! men hun er jo for filan også lige blevet 8 mdr.!
er der allerede gået så længe, hold da op der kan man bare se
Smiler bisse-tænder...
Oliver & Alexander med hver 20 tænder
Her er Saras første små bisser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128