1. gangs gravid fra Jyderup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Line Højdal

Hej alle!

Jeg venter mit første barn (termin 21. april 2011) og tænkte at det kunne være sjov at mødes/ snakke med andre fra området

Jeg har været til et par scanninger på Holbæk Sygehus og har været meget tilfreds med behandlingen der - der var god tid og ro til at få afklaring og svar på alle spørgsmål og bekymringer!

Håber bare det også er et godt sted at føde... det er jo umuligt at vælge, når men ikke kender sygehusene på forhånd, eller kender nogen med erfaringer!

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Angel

Jeg fødte på Holbæk i juni, og blev behandlet godt
Jeg foretrak Holbæk fordi der er børneafdeling, og familiestuer så faren kan overnatte med mor og baby

Anmeld

29. november 2010

NessaXenia

jeg skal også føde på holbæk.

alle dem jeg har hørt der har født på Holbæk har været meget glade for deres behandling mm.

Anmeld

29. november 2010

Line Højdal

Hej med jer!

Min mand og jeg har hørt lidt forskellige historier fra Holbæk, men størstedelen af dem har været gode - jeg tror det er et rigtig godt sted at føde...

Dog har min mand og jeg nu taget endelig beslutning i forhold til fødslen og vi har besluttet os for at vælge en hjemmefødsel og det er vi MEGET spændte på! Vi har haft besøg af en jordmoder fra hjemmefødselsordningen og hun var virkelig sød...

Hvis jeg alligevel skulle blive overflyttet, så vil det blive Holbæk og det er jeg fint tilfreds med... de virker søde, rare og kompetente de jordmødre vi har mødt der!

Line

Anmeld

29. november 2010

oerbaek

Jeg skal også føde på holbæk...

Jeg har ingen erfaring med holbæk sygehus ud over scanningerne, da mine 2 andre fødsler var på slagelse, men slagelse er jo lukket så blev nødt til at vælge holbæk denne gang...

Anmeld

30. november 2010

Angel

Jeg vidste ikke Slagelse var lukket...?

Men Holbæk for klart min anbefaling
(jeg har selvfølgelig heller aldrig født andre steder, så har egentlig ikke noget at sammenligne med  - men alt i alt var det en god oplevelse)

Forresten er der ikke mad til far på hospitalet (Jo hvis kiosken har åbent) så måske det er en ide at ta med lidt spiseligt til ham..

Anmeld

30. november 2010

Polkaprik

Jeg har også født på Holbæk og det var en rigtig rar oplevelse. Jeg valgte at flytte fra Slagelse til Holbæk i forlænget spilletid da Slagelse sjoflede mig i den grad. Så jeg blev forløst ved KS dagen efter jeg henvendte mig til Holbæk og det var det HELT rigtige at gøre da en naturlig fødsel højst sandsynligt ville have været gået galt. Følte mig fuldstændig tryg hele vejen igennem forløbet og synes de var yderst kompetente! Kan kun anbefale at føde der. Desuden kan jeg godt lide at der på barselsgangen kun er jordmødre og SSA'ere. Der er ingen sygeplejersker. Ikke at jeg har noget som helst imod sygeplejersker, men synes det var lækkert at det var de jordmødre der er med til fødslerne der ligeledes følger op når man ligger på barselsgangen

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.