Endelig brev fra brædstrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: </script>ntPlaceHolder1_tbQuestion" tabindex="6" style="width:500px;">

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

758 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Miss BananaHammock

Så fik vi brevet og har fået tid 10 januar. Det er godt nok langt væk synes jeg, men overvejer at ringe og høre om man kan skrives op til afbudstider. Tror I ikke man kan det?

Ville bare lige dele det for glæder mig godt nok til at komme igang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Miss BananaHammock

Hov, det skulle ikke være en afstemning 

Anmeld

25. oktober 2010

pussekat

hejsa

jeg vil da prøve at ring der ud du kan da kun få et nej er selv i brædstrup

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Miss BananaHammock skriver:

Så fik vi brevet og har fået tid 10 januar. Det er godt nok langt væk synes jeg, men overvejer at ringe og høre om man kan skrives op til afbudstider. Tror I ikke man kan det?

waw 10 januar hvad klok??
Der skal vi også derned

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Dejligt at have fået en dato! Jeg mindes at Kitty også havde nogle problemer med ventetiderne.. Måske har hun et råd

Anmeld

25. oktober 2010

DK

Søde søde Dig!

Hvor er jeg bare glad for at i nu skal igang!! Uhh så kommer jeres lille baby også lidt tættere på! Men det passer også perfekt! Jeg blev gravid da Rosa's Jonathan blev født (havde ÆL d. 2 og han kom d. 3!!), og så bliver du gravid når min bette Bimmer bliver født sidst i januar! Så giver jeg gravid-stafetten videre til dig! (undskyld jeg huggede den først, når nu i har prøvet så længe, men jeg lover at du får den efter mig! Baglomme er herved givet!!)

Så uhhhh nu er det bare at vente! Der er klart en 2011 baby på vej til jer!

Knus Ditte

(p.s. det er en drenge-stafet den her, er det okay?)

Anmeld

25. oktober 2010

Kats

Miss BananaHammock skriver:

Kan godt forstå du glæder dig.. det bliver spændende!!

Jeg kender en der er i behandling - som også fik en tid lidt langt fremme i tiden..   Men den blev sidenhen flyttet fremad (altså således de kunne komme igang tidligere) fordi de var i løbende kontakt med Brædstrup, netop ift om der kom nogle "afbud".
Så jeg synes du skal prøve at ringe til dem... Jeg krydser fingrer for at du kan starte lidt tidligere...og vigtigst krydser fingrer for behandlingen!!!

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Fik du tiden rykket eller er det stadig den 10. januar der tælles ned til?? Håber for jer det kommer til at gå huuuurtigt det hele. Har fulgt lidt med fra sidelinjen og set hvor længe I har prøvet! Tusind gange held og lykke!

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Hvor er det fedt at det snart er nu!!! Jeg krydser fingre for at du bare drøner lige igennem og får det lille ønskebarn i første hug! 

De er vidst meget meget søde i Brædstrup, så I skal nok komme i gode hænder 

Hvordan er humøret ellers? Det er jo noget af et stort skridt I skal til at tage. Godt at I forhåbentlig snart får overdraget gravidstafetten! 

Knus herfra og masser af krydsede fingre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.