Så er datoen sat til 1.11.2010 YEEES

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

dollygirl

IHH hvor jeg glæder mig .. Endelig om en uge ser vi vores guldklump som har sparket mors mave træt .

Jeg var sat til 8 november men nu bliver det selvvalgt kejsersnit af personlige årsager.

Jeg vil bare hører dem der har fået kejsersnit om maven ser meget grim ud efter ? jeg har heldigvis ikke fået strækmærker og har en sommerfugl tato lige under navlen. Og har taget kun 6 kilo på . SÅ ville hører om ens mave bliver rynget der hvor de syer en og er det svært at tabe sig ved maven efter kejsersnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt at der nu også er dato på hvornår du bliver mor... Dejligt... :) 

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

lillepuller skriver:

IHH hvor jeg glæder mig .. Endelig om en uge ser vi vores guldklump som har sparket mors mave træt .

Jeg var sat til 8 november men nu bliver det selvvalgt kejsersnit af personlige årsager.

Jeg vil bare hører dem der har fået kejsersnit om maven ser meget grim ud efter ? jeg har heldigvis ikke fået strækmærker og har en sommerfugl tato lige under navlen. Og har taget kun 6 kilo på . SÅ ville hører om ens mave bliver rynget der hvor de syer en og er det svært at tabe sig ved maven efter kejsersnit

Jeg bare sige, at det er dejligt for jer med en dato. Det andet kan jeg desværre ikke svare på, da jeg har født på naturligvis. Rigtig god fornøjelse med det

Anmeld

25. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hej igen

Kan jo kun snakke for mig selv,men min mave ser ud nøjagtig som før,dog med undtagelse af et lille fint,lyserødt ar,men med den fineste strammeste hud udenom.Tror det har meget at gøre med hvordan maven så ud under graviditeten...jeg blev ikke særlig stor,havde ingen strækmærker og maven forsvandt så snart han var ude.Ja,ja,det lyder rigtig blær-agtigt,det ved jeg godt,men sådan var det nu engang for mig.

Men 6 kg.,er det ikke alt,alt for lidt??

Anmeld

25. oktober 2010

<3

Altså det ved man jo ikke før babyen er ude af maven.

Generelt så vil maveskindet jo være løst en tid. Nogle strækmærker kan først ses efter maven ikke er udspilet mere. Og arret kommer jo an på hvor god din hud er til at lave ar. Jeg har et fint hvidt ar på en ca. 8-10cm nede i trussekanten fra mit ks men laver generelt fine ar.

Så det er meget individuelt og du ved det først når babyen er ude

Og så tillykke med at blive mor allerede på mandag

Anmeld

25. oktober 2010

BabyStella!

lillepuller skriver:

Jeg fik kejsersnit, da min datter ikke ville vende sig... Mit ar er lige i trussekanten, så er jeg i svømmehallen, ser man det slet ikke! Nu 13 mdr. efter fødsel, lægger jeg dårlig nok mærke til det. Jeg fik heller ingen strækmærker, da jeg var gravid, selvom jeg tog 25 kg. på  

Nu idag, er arret bare en lyserød streg

Anmeld

25. oktober 2010

Jeamou

Jeg fødte ved kejsersnit for 4 måneder siden og ville aldrig vælge det selv! Mit ar er rigtigt grimt, ca. 20 cm langt og meget mørkt stadigvæk - desuden er det skævt...

Du kan aldrig vide med de strækmærker - mine kom den dag jeg fødte - ellers havde jeg ingen overhovedet.

Lige et godt råd: Sørg for ikke at bære noget der er tungere end dit eget barn, ellers kan du risikere at såret springer op (det gjorde mit)

Held og lykke!

Anmeld

25. oktober 2010

Omerovic

lillepuller skriver:

jeg aner ik noget om ks og mave skind hehe.. Men jeg vil bare sige at det er så modig af dig at vælge ks, jeg tur ikke, det er min største rædsel, at jeg skal til akut ks (ik at det skulle ske).
Meen det er da skønt at vide, en bestemt dato for dagen

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

ihh tillykke med datoen, aner ikke noget om kejsersnit, men ved at 01-11 er den skønneste dag. Der blev vores søn også født.
Så vi tænker på dig når vi fejre Isaac herhjemme.

Knus.

Anmeld

25. oktober 2010

dollygirl

Pernilleh skriver:

Hej igen

Kan jo kun snakke for mig selv,men min mave ser ud nøjagtig som før,dog med undtagelse af et lille fint,lyserødt ar,men med den fineste strammeste hud udenom.Tror det har meget at gøre med hvordan maven så ud under graviditeten...jeg blev ikke særlig stor,havde ingen strækmærker og maven forsvandt så snart han var ude.Ja,ja,det lyder rigtig blær-agtigt,det ved jeg godt,men sådan var det nu engang for mig.

Men 6 kg.,er det ikke alt,alt for lidt??

okay hvor meget tog du på? jeg spiser normalt og endda meeget mere end før .. og spiser sundt og sommetider pizza og mac D . men tager ikke så meget på af noget som helst. Jeg har også været sådan før jeg blev gravid , jeg tager ikke let på men lægen har sagt jeg er en af de heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.