zoneterapeut i Viborg området ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.874 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

MarieMor

SUK !!!

HELE weekenden har vi bare haft den mest triste dreng  han er nu 11 uger og siden han var 2 uger gammel har han haft en del ondt i maven og hvor han har grædt rigtig meget indimellem .. har indtil nu ikke ville kalde det kolik da "det bare er lidt bøvl med maven" og det har jo slet ikke været hver dag .. men ved sku snart ikke lægere hvad det er .. synes ihvertfald det er ved at være hårdt

men nu tænker jeg lidt at jeg vil prøve noget zoneterapi på ham så derfor ville jeg egentlig bare høre om der er nogle som kender en de har haft gode erfaringer med ???

håber der er nogle der kan hjælpe da jeg simpelthen ikke ved hvad jeg ellers skal gøre for min stakkels dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

MarieMor

sender den lige op ^^

Anmeld

25. oktober 2010

Tina&Laura

MarieMor skriver:

SUK !!!

HELE weekenden har vi bare haft den mest triste dreng  han er nu 11 uger og siden han var 2 uger gammel har han haft en del ondt i maven og hvor han har grædt rigtig meget indimellem .. har indtil nu ikke ville kalde det kolik da "det bare er lidt bøvl med maven" og det har jo slet ikke været hver dag .. men ved sku snart ikke lægere hvad det er .. synes ihvertfald det er ved at være hårdt

men nu tænker jeg lidt at jeg vil prøve noget zoneterapi på ham så derfor ville jeg egentlig bare høre om der er nogle som kender en de har haft gode erfaringer med ???

håber der er nogle der kan hjælpe da jeg simpelthen ikke ved hvad jeg ellers skal gøre for min stakkels dreng

Ved ikke om du synes det er for langt at køre, men der er en i Aars?
Hun har lige behandlet min datter på 5 uger.
Hun er super dygtig, 36 års erfaring.
Og billig, 175 pr. gang for et barn. 

Anmeld

25. oktober 2010

MarieMor

Tina&Daniel skriver:

Ved ikke om du synes det er for langt at køre, men der er en i Aars?
Hun har lige behandlet min datter på 5 uger.
Hun er super dygtig, 36 års erfaring.
Og billig, 175 pr. gang for et barn. 

hmm .. det er godt nok lidt langt , men er viliig til at gøre ALT for at prinsen bliver glad og tilpas igen !!

- og tak ...

Anmeld

25. oktober 2010

JonTri

Prøv at google det... min søn gik ved kiropraktor i viborg og det var super godt. Men men min veninde havde maveproblemer med hendes datter... hun tog d-dråberne fra hende et par dage og vupti - så var pigen glad igen! 

Det vil jeg have i mente når vi skal have igen.

Anmeld

25. oktober 2010

MarieMor

rikkekrogh skriver:

Prøv at google det... min søn gik ved kiropraktor i viborg og det var super godt. Men men min veninde havde maveproblemer med hendes datter... hun tog d-dråberne fra hende et par dage og vupti - så var pigen glad igen! 

Det vil jeg have i mente når vi skal have igen.

tja ,, har søgt på hvad der er af zoneterapeuter i viborg men ville gerne ha' nogle anbefalinger fordi det ellers er svært at vide hvem man skal vælge ..

her gør det det kun værre hvis ikke han får hans d-dråber syns jeg ..

Anmeld

25. oktober 2010

st

Hej, har været igennem det samme. Fik anbefalet hende her tul min datter.

http://ia.aku-net.dk/ia_boern.asp

Hun bor i Øbakker, kan varmt anbefales.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.