hvad har jeres små guldklumper på når de er ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

britt

hey alle.

Jeg har en datter på 5 uger, synes det er så svært  med tøj når vi skal ud med barnevognen, om det skal være en jakke,flyverdragt eller trøje, vil gerne høre hvad i giver jeres på når i skal ud med barnevognen??

knus majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

misslea

britt skriver:

hey alle.

Jeg har en datter på 5 uger, synes det er så svært  med tøj når vi skal ud med barnevognen, om det skal være en jakke,flyverdragt eller trøje, vil gerne høre hvad i giver jeres på når i skal ud med barnevognen??

knus majbritt

Jeg følger lige med her.... jeg spekulerer nemlig over det samme for tiden!!!

Min datter er 13 dage gammel, og når vi er ude, ligger hun i sin barnevogn med en flyverdragt på, tykke sokker, hue og en dyne over sig!!! Det har været ret fint indtil videre faktisk!!! Når det bliver endnu koldere kommer hun i voksien!!!

Flyverdragten er ikke sådan en SUPER varm en, men lige nu er den helt perfekt med en dyne over!!!

Hvad har du puttet din lille trold i, når I er ude???

fra Lea med Wilma på 13 dage!!!

Anmeld

25. oktober 2010

sismofutten

Hejsa,

Jeg følger også lige med her, for synes også det er rigtig svært - min datter er også fem uger, og hun lægger lige nu i en body, en trøje, et par bukser, strømer, hue og en lækker flyverdragt, som er fra H&M, men den virker varm nok - men er også lidt i tvivl om det er nok..

Hvornår tager I andre voksiposen frem, og hvad lægger I dem så i?

:-)

Anmeld

25. oktober 2010

Mai-pigen

Ravnemoderen her..

Vores lille Peter ligger ude og sover i sit tøj, ( body, bukser, bluse, strømper ), og så hans tykke vatterede jakke, en lille hue, og små bomuldshandsker.. Så har han dyne, samt et tæppe over sig..

Ingen flyverdragt her endnu..

Anmeld

25. oktober 2010

heidi30

Min Malte på 10 uger ligger i body, trøje, bukser, strømper, handsker, mormors strik "jakke" en dyne og tæppe over.

Han er et meget varmt barn, så han får kun en dragt på når temp. er længere nede ellers sveder han.

Anmeld

25. oktober 2010

Skouboe

Hue og vanter og så i voksi-posen.

Anmeld

25. oktober 2010

NinaNymannMadsen

da asta var 2-3 mdr (ved at være lidt siden nu, der lå hun til at starte med kun i body, bluse/kjole, bukser/strømpebukser og strømper og en dejlig strik jakke og hue og vanter med dyne og tæppe over, da det blev koldere fik hun flyver dragt på også altså minus jakken.

nu er hun så 16 mdr og ved ikk hvad hun sover i for her hjemme sover hun i sin seng og i DP sover hun ude.

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

britt skriver:

hey alle.

knus majbritt

Laura har en fleecejakke eller en efterårsanorak på, og så sidder hun i Voksiposen i enten barne- eller klapvognen

Hun har kun flyverdragt på, når hun er ude at lege, da Voksiposen er alt for varm til en flyverdragt

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

Ingen flyverdragt her endnu..Hun sover i en fleecedragt under dynen. Hvis hun fik flyverdragt på nu ville hun da fryse når det bliver frostSå den venter vi lige et par grader med

Anmeld

25. oktober 2010

Mi

Jeg har en datter fra november og vi havde en bomuldsflyverdragt til hende. I enden af ærmerne er der ekstra stof som kan trækkes ud over enden, så hænderne ikke fryser. Jeg vil egentlig have den solgt hvis det er noget.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.