Kun kan sagtens synes det er nemt med flaske, da det ikke kræver så meget arbejde som med brystet, hvor hun skal arbejde for at få nedløbsrefleksen igang.
Jeg kan ikke sige dig hvad der er bedst for jer, men herhjemme bliver der ammet i stor stil. Han bliver ikke tilbudt andet, og han hygger -babber også hos mor inden han skal sove. MEN han bruger heller ikke sut...
Det eneste der hjælper på min produktion er, at han får lov at hygge-babbe. Og det er mine aftner så afsat til. Han er nu den alder, hvor han lader sig distrahere af mange ting, og så stopper vi bare, indtil han er klar igen. Nogen gange glemmer han helt at han var døden nær
af sult, fordi han liiige skal se hvad der sker i den anden ende af rummet....
Måske skal du holde op med at fokusere så meget på mængde og vægt og istedet se på hendes humør og trivsel. JEg vejer stort set ikke Aslan, og jeg aner ikke hvor meget han spiser, men han er glad, legenden og nysgerrig, skælder ud og griner...
Og hvis du kan malke mere ud, end hun kan spise, så har du da helt klart mælk nok, for babyer er bedre til at tømme bryster end man selv er...
Jeg tilbyder et bryst pr. måltid. Så har jeg altid et bryst i reserve
når han er ekstra sulten
Anmeld