Onsdags vejning d 6. aug.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Jan9e D

Så åbner jeg ballet i dag tøser.

Vægt i sidste uge 82kg

Vægt i denne uge 81kg

Så der skete endelig noget i denne uge ;)

Jeg er så glad for jeg har endelig taget mig sammen til at få styr på mit kalorie indtag, og ikke kun spise sundt. Pt har jeg et max indtag på 1800 kacl, men det er ikke sket at jeg har brugt dem alle endnu. Nå men det.

Ha en rigtig dejlig dag alle sammen

(H) Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Mathilde

Hvor er det flot Jannie. Tillykke:))

Jeg vejer 300g mere end i sidste uge, men har også lige fået min mens idag og så vejer jeg som regl mere...

Jeg kan desværre ikke være med i næste uge, da jeg rejser til kreta i en uge fra på lørdag:) Men jeg er med igen om 14 dage...
Spændende hvad vægten siger efter en ferie hvor vi skal spise ude hver aften osv. Jeg gider ikke tænke over mad, vægt osv hele min ferie!!!
Der skal bare slappes af og vi skal nyde hinanden i fulde drag(L)

Kram fra Mathilde

Anmeld

6. august 2008

Astrid P

Hurra! I denne uge har jeg sgu tabt 2,1 kg... Så den kostomlægning må da vist siges at virke!

:D

Anmeld

6. august 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Hurra! I denne uge har jeg sgu tabt 2,1 kg... Så den kostomlægning må da vist siges at virke!

JA sgu, Astrid! Sådan!
Jeg har selv gjort det helt godt i denne uge - 1,7 kg. Men jeg har jo også lige taget 3,5 kg på i løbet af den sidste 1½ måded (flot, ikk? 8() Så vægten skulle gerne hurtigt ramme de 67 kg igen - og derfra tar vi den så stille og roligt ned til min ønskevægt: 64 kg

Marie

Anmeld

6. august 2008

SaNiNa

har tabt 900g helt pænt af jeg ikke har gjordt noget for det...

Anmeld

6. august 2008

Susan1978

Astrid P skriver:

hvad hvad hvad ..... flot...

hvordan gør du??

Susan (H)

Anmeld

6. august 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Hurra! I denne uge har jeg sgu tabt 2,1 kg... Så den kostomlægning må da vist siges at virke! :D[/citat] hvad hvad hvad ..... flot... hvordan gør du?? Susan (H)[/citat] Tak! Jeg udelader alt der har med hvedemel at gøre - brød, pasta, kage osv. Selvfølgelig er slik osv. også forbudt... Kartofler og ris rører jeg heller ikke... Og så spiser jeg en masse frugt og grønt! Det er herligt, jeg havde lige et par dage hvor jeg var træt og utilpas fordi min krop savnede kulhydraterne, men derefter har jeg bare haft det skønt! Jeg skrev for nyligt et svar til en der spurgte hvordan vores dag så ud... Det ligger herinde under 'før rund, nu sund'. Der kan du se hvordan en typisk dag ser ud for mig. Men altså, jeg ved jo godt at træerne ikke vokser ind i himlen, det er sandsynligvis en masse væske der er røget også. Men det geniale er at det ikke føles som kur, men mere som kostomlægning. Det er overhovedet ikke surt, for det giiiiiider jeg nemlig ikke!!!

Anmeld

6. august 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Hurra! I denne uge har jeg sgu tabt 2,1 kg... Så den kostomlægning må da vist siges at virke! :D[/citat] hvad hvad hvad ..... flot... hvordan gør du?? Susan (H)[/citat] Tak! Jeg udelader alt der har med hvedemel at gøre - brød, pasta, kage osv. Selvfølgelig er slik osv. også forbudt... Kartofler og ris rører jeg heller ikke... Og så spiser jeg en masse frugt og grønt! Det er herligt, jeg havde lige et par dage hvor jeg var træt og utilpas fordi min krop savnede kulhydraterne, men derefter har jeg bare haft det skønt! Jeg skrev for nyligt et svar til en der spurgte hvordan vores dag så ud... Det ligger herinde under 'før rund, nu sund'. Der kan du se hvordan en typisk dag ser ud for mig. Men altså, jeg ved jo godt at træerne ikke vokser ind i himlen, det er sandsynligvis en masse væske der er røget også. Men det geniale er at det ikke føles som kur, men mere som kostomlægning. Det er overhovedet ikke surt, for det giiiiiider jeg nemlig ikke!!! [/citat] Nej, det er nemlig lige til på den måde...jeg spiser så alt mad, bare med måde og i de rigtige forhold. Og slik og kage etc er foraltid fortid her. Men det går stærkt og et kilo eller mere om ugen fra nu af er bestemt ikke urealistisk.:) Er det ikke bare skønt.... knus Eva og tillykke med de smidte kilo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.