[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f]
Hurra! I denne uge har jeg sgu tabt 2,1 kg... Så den kostomlægning må da vist siges at virke!
:D[/citat]
hvad hvad hvad ..... flot...
hvordan gør du??
Susan (H)[/citat]
Tak!
Jeg udelader alt der har med hvedemel at gøre - brød, pasta, kage osv. Selvfølgelig er slik osv. også forbudt... Kartofler og ris rører jeg heller ikke... Og så spiser jeg en masse frugt og grønt! Det er herligt, jeg havde lige et par dage hvor jeg var træt og utilpas fordi min krop savnede kulhydraterne, men derefter har jeg bare haft det skønt! Jeg skrev for nyligt et svar til en der spurgte hvordan vores dag så ud... Det ligger herinde under 'før rund, nu sund'. Der kan du se hvordan en typisk dag ser ud for mig.
Men altså, jeg ved jo godt at træerne ikke vokser ind i himlen, det er sandsynligvis en masse væske der er røget også. Men det geniale er at det ikke føles som kur, men mere som kostomlægning. Det er overhovedet ikke surt, for det giiiiiider jeg nemlig ikke!!!
[/citat]
Nej, det er nemlig lige til på den måde...jeg spiser så alt mad, bare med måde og i de rigtige forhold. Og slik og kage etc er foraltid fortid her.
Men det går stærkt og et kilo eller mere om ugen fra nu af er bestemt ikke urealistisk.:)
Er det ikke bare skønt....
knus Eva og tillykke med de smidte kilo..
Anmeld