Så kom brystbetændelsen ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Anja

Ja, jeg har næsten bare gået og ventet på den  - altså brystbetændelsen.  De to andre gange jeg har ammet har jeg fået brystbetændelse 2 - 3 gange per barn og den første gang har været 2 - 3 uger efter fødslen. Jeg har fået at vide at lægen, at jeg sikkert har nogle knudrede mælkeveje (eller hvad det nu hedder) og derfor er det vanskeligt at få brystet tømt helt ved hver amning og jeg derfor er i højrisiko for at udvikle betændelse.

Nu har jeg kæmpet i 3 dage med smerter, rødme og varme bryster og har haft det feberagtigt i kroppen meget af tiden, jeg har ammet og ammet og ammet, men måtte her til morgen overgive mig og ringe til lægen. Har heldigvis en forstående læge, der med det samme udskrev antibiotika.

Har lidt ondt af mig selv, da manden er på job til kl 22, så når ungerne skal hentes har jeg 4 unger alene + brystbetændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Marco2

Puuuh... god bedring.

Og tough at være alene med 4 børn..

AG

Anmeld

25. oktober 2010

linemus

Åh, hvor er det synd for dig. Jeg fik det to gange lige efter hinanden kort efter jeg havde fået Sofie, så jeg kan levende sætte mig ind i, hvordan du har det. Jeg håber medicinen virker hurtigt, for det er da helt umenneskeligt, at du også skal passe børn samtidig. Begrav dig under dynen i dag med lillepigen og am am am.

Stort kram Line

Anmeld

25. oktober 2010

Nadi

KÆMPE KRAM din vej

Håber du snart er over det helved det er at have brystbetændelse, jeg føler ihvertfald med dig!!

Knus N

Anmeld

25. oktober 2010

Kaufie

God bedring - og jeg håber du kan nå at få slappet af, ammet en masse og få medicinen i brug inden du skal være Supermom.....

Anmeld

25. oktober 2010

Anja

Tak, piger.

Nu er medicinen hentet og første dosis indtaget. Det når nok ikke at have nogen effekt inden huset for alvor er fuld i liv om et par timer, men måske er jeg heldig at få en smertefri nat

Heldigvis (7 - 9 -13) har jeg rimeligt nemme unger, der er gode til at hjælpe til og høre efter, håber at de "husker" det i dag

Anmeld

25. oktober 2010

Lise

Øv bøv og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.