Fryse pulveret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

TineA

Min SP fortalte mig i fredags, at man kan fryse selve NAN-pulveret ned, da det kun kan holde sig i 14 dage efter åbningen.
Vi bruger kun meget lidt erstatning dagligt og pulveret vil med ganrati blive for gammel inden vi får det brugt.
Er der nogle af Jer der har erfaring med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Ranarupta

Tine2104 skriver:

Min SP fortalte mig i fredags, at man kan fryse selve NAN-pulveret ned, da det kun kan holde sig i 14 dage efter åbningen.
Vi bruger kun meget lidt erstatning dagligt og pulveret vil med ganrati blive for gammel inden vi får det brugt.
Er der nogle af Jer der har erfaring med dette?

Har absolut ingen erfaring, men det lyder da meget rigtigt...?

Anmeld

24. oktober 2010

TineA

Ranarupta skriver:

Har absolut ingen erfaring, men det lyder da meget rigtigt...?

Ja, det gør så
Men jeg ville gerne lige høre om det kan lade sige gøre

Anmeld

26. oktober 2010

TineA

Ingen andre der har prøvet det/ hørt om det ??...

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Vi har forsøgt os med det. Men da min datter spiser rigtigt meget, har vi droppet det igen, da hun tømmer en æske pulver på en uge.

Men det nemmeste er at måle det op i portioner der passer til 1 sutteflaske og så smide det i små plastik poser der kan lukkes, så kan man bare tage det op man skal bruge.

Er godt nok lidt arbejde med at få det hele i små poser, men når det først er ordnet er det rigtig nemt at tage op og lave sutteflasker.

Anmeld

26. oktober 2010

TineA

LC skriver:

Vi har forsøgt os med det. Men da min datter spiser rigtigt meget, har vi droppet det igen, da hun tømmer en æske pulver på en uge.

Men det nemmeste er at måle det op i portioner der passer til 1 sutteflaske og så smide det i små plastik poser der kan lukkes, så kan man bare tage det op man skal bruge.

Er godt nok lidt arbejde med at få det hele i små poser, men når det først er ordnet er det rigtig nemt at tage op og lave sutteflasker.

Okay, det lyder rigtig godt
Jeg tror nu bare, at jeg så vil fryse lidt større portioner ned , da vores dreng kun får 150-200 ml dagligt og det svarer til 3-4 skeer pulver
Men tusinde tak for svar!

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Vores datter drikker 210ml af gangen, det er 7 skeer... men kommer nok an på hvilket mærke.

Men det fryser ikke sammen så er nemt også bare at have i større portioner.

Anmeld

26. oktober 2010

TineA

LC skriver:

Vores datter drikker 210ml af gangen, det er 7 skeer... men kommer nok an på hvilket mærke.

Men det fryser ikke sammen så er nemt også bare at have i større portioner.

Det et bare fint vi bruger nan1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.