Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa..
Jeg har termin d. 30 marts med mit første barn
- Skal føde på Kolding sygehus.
Jeg er 21 og har kæresten Dennis på snart 25..
Er i gang med tandklinikuddannelsen og kæresten er kørende sælger for svensk firma.
(17+6)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa
Jeg har termin den 4. marts, er 28 år og dette er vores første barn. Vi venter en dejlig dreng og det er en baby til karakteren UG der ligger i maven med lange stænger, som vi så sødt fik af vide til MD scanningen Vi bor pt i Herning, men forsøger at sælge huset, så vi kan komme tættere på familien der bor i Århus området.
Velkommen til
Vh Maria 21+4
Svane83 skriver: hej og velkommen til Jeg er her skam også. Jeg har termin d. 17 marts og det er min mand og mit første barn. Jeg er forresten 27 år og bor på nuværende tidspunkt på fyn... Vi skal til MD scanning på fredag og er meget spændte på hvad der om gemmer sig i maven. Carina
hej og velkommen til
Jeg er her skam også.
Jeg har termin d. 17 marts og det er min mand og mit første barn.
Jeg er forresten 27 år og bor på nuværende tidspunkt på fyn...
Vi skal til MD scanning på fredag og er meget spændte på hvad der om gemmer sig i maven.
Carina
Jeg har os termin den 1 marts
Maria-s skriver: Hejsa Jeg har termin den 4. marts, er 28 år og dette er vores første barn. Vi venter en dejlig dreng og det er en baby til karakteren UG der ligger i maven med lange stænger, som vi så sødt fik af vide til MD scanningen Vi bor pt i Herning, men forsøger at sælge huset, så vi kan komme tættere på familien der bor i Århus området. Velkommen til Vh Maria 21+4
skal du på føde i herning?????
hvis ja har du så meldt dig til enkelt eller gruppekons. ved JM
SoffiLine skriver: Jeg har os termin den 1 marts
er du blevet rykket frem i termin?????
Maja88 skriver: er du blevet rykket frem i termin?????
ej skrev forkert sorry. har termin den 17 marts
SoffiLine skriver: ej skrev forkert sorry. har termin den 17 marts
hehe synes godt nok også du var blevet rykket langt frem hvis det var
Maja88 skriver: hehe synes godt nok også du var blevet rykket langt frem hvis det var
Hehe ja, blev kun rykket en dag, fra den 18 til den 17
SoffiLine skriver: Hehe ja, blev kun rykket en dag, fra den 18 til den 17
ja og det er bare næsten så ligemeget et eller andet sted. 24 timer fra eller til.
hehe sådan er det ihvertfald i mit hovede nu, men kan da være jeg ændrer mening når jeg når termins dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128