Masser af drengetøj sælges ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

CamillaSoefelt

Har en masse tøj jeg sælger.. Det er i str 50, 56 og lidt i 62..

Synes bare at I skal byde og så finder vi ud af en fin handel..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

AnneBJ

Hej!

Hvilke str. er følgende, og hvad havde du regnet med af pris - gerne enkeltvis og samlet.

Stribede bababukser

Hvid body, babaskrift

Baba heldragt m. fødder

Supermand sæt

Begge tigerdyr dragter

Anmeld

2. november 2010

CamillaSoefelt

AnneBJ skriver:

Hej!

Hvilke str. er følgende, og hvad havde du regnet med af pris - gerne enkeltvis og samlet.

Stribede bababukser

Hvid body, babaskrift

Baba heldragt m. fødder

Supermand sæt

Begge tigerdyr dragter

Det hele er str 56 undtagen supermands sættet som er str 50.. Kom med et bud....

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

CamillaSoefelt skriver:

Det hele er str 56 undtagen supermands sættet som er str 50.. Kom med et bud....

Åh, jamen jeg aner jo ikke hvad der er realistisk... Vil gerne have det hele - en str. 50 er vel ok til en hel nyfødt? (afhængig af str. på baby ved jeg godt, men sådan en 3-3,5 kgs str.)

150 incl porto?

Anmeld

2. november 2010

CamillaSoefelt

AnneBJ skriver:

Åh, jamen jeg aner jo ikke hvad der er realistisk... Vil gerne have det hele - en str. 50 er vel ok til en hel nyfødt? (afhængig af str. på baby ved jeg godt, men sådan en 3-3,5 kgs str.)

150 incl porto?

Jo så er str 50 helt fint... Min søn vejede 4kg ved fødslen og han ku godt passe det, dog ikke så længe fordi han hurtig voksede og blev større.. hihi..

Skal vi sige 150kr og så deler vi portoen? Så skal jeg bare lige tjekke hvad det vejer og så kan jeg se hvad postdanmark tager for det..

Så ved jeg ik om du vil ha det sendt som brev el pakke? Pakke koster 75kr, så det er 35kr for hver.. Og brev skal jeg lige undersøge hvad koster..?

Anmeld

2. november 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Jo så er str 50 helt fint... Min søn vejede 4kg ved fødslen og han ku godt passe det, dog ikke så længe fordi han hurtig voksede og blev større.. hihi..

Skal vi sige 150kr og så deler vi portoen? Så skal jeg bare lige tjekke hvad det vejer og så kan jeg se hvad postdanmark tager for det..

Så ved jeg ik om du vil ha det sendt som brev el pakke? Pakke koster 75kr, så det er 35kr for hver.. Og brev skal jeg lige undersøge hvad koster..?

der sku ha stået at str var helt fin til en nyfødt.. hihi

Anmeld

2. november 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

der sku ha stået at str var helt fin til en nyfødt.. hihi

fååårk, lang dag.. str 50.. hihi

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

Fint fint, bare han lige kan passe det lidt, så er det super

Vi deler porto og du må gerne sende som pakke Jeg smider en adresse af sted, i PB, så kan du bare sende mig et kontonummer

Anmeld

2. november 2010

CamillaSoefelt

AnneBJ skriver:

Fint fint, bare han lige kan passe det lidt, så er det super

Vi deler porto og du må gerne sende som pakke Jeg smider en adresse af sted, i PB, så kan du bare sende mig et kontonummer

Super det er bare en deal..

Anmeld

28. november 2010

CamillaSoefelt

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.