Nogen der har/kender den her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Trolde_mor

Sidder på saxo og skal have købt "vidunderlige uger", men kunne også godt tænke mig en bog om den første tid med en lille ny, og faldt over Politikens Babybog ( http://www.saxo.com/dk/item/benedikte-hertel-politikens-babybog-indbundet.aspx?searchkeyword=babybog )

Nogen der kender eller har den?

Eller måske en anden bog de kan anbefale?

Fortsat god søndag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

LinLin

Jeg haar købt "politikens bog om barnets sygdomme" - synes det er rart at have sådan een at slå op i

- måske det var en ide...?

Anmeld

24. oktober 2010

Trolde_mor

D & A's mor skriver:

Jeg haar købt "politikens bog om barnets sygdomme" - synes det er rart at have sådan een at slå op i

- måske det var en ide...?

Kiggede også kort på den, men er i tvivl om hvor meget man bruger den...

Hvor ofte slår du op i den, og hvilke sygdomme har du brugt den til?

Anmeld

24. oktober 2010

LinLin

Trolde_mor skriver:

Kiggede også kort på den, men er i tvivl om hvor meget man bruger den...

Hvor ofte slår du op i den, og hvilke sygdomme har du brugt den til?

Ikke noget endnu Har fået den for to uger siden og ingen har været syge siden da 

Anmeld

24. oktober 2010

Trolde_mor

D & A's mor skriver:

Ikke noget endnu Har fået den for to uger siden og ingen har været syge siden da 

Arh hehe.. ja, så er det lidt svært lige at vide

Måske jeg skulle prøve at finde den på biblo eller i boghandlen og lige skimte igennem..

Anmeld

24. oktober 2010

LinLin

Trolde_mor skriver:

Arh hehe.. ja, så er det lidt svært lige at vide

Måske jeg skulle prøve at finde den på biblo eller i boghandlen og lige skimte igennem..

Det kunne du gøre

Ellers var jeg glad for den derm hedder "Leg med din baby" da jeg fik den første (David)

Anmeld

24. oktober 2010

Trolde_mor

Det kunne du gøre

Ellers var jeg glad for den derm hedder "Leg med din baby" da jeg fik den første (David)

Okay.. er det fra spæd? med stimuli osv.?

Har vi nemlig snakket meget om herhjemme.. Da det ind imellem virker til at Kian har brug for at blive pakket helt væk fra omverdenen for at finde ro, og vi tænker at han måske de dage er blevet stimuleret for meget. Kan man læse noget om det i den?

Anmeld

24. oktober 2010

LinLin

Trolde_mor skriver:

Okay.. er det fra spæd? med stimuli osv.?

Har vi nemlig snakket meget om herhjemme.. Da der ind imellem virker til at Kian har brug for at blive pakket helt væk fra omverdenen for at finde ro, og vi tænker at han måske de dage er blevet stimuleret for meget. Kan man læse noget om det i den?

Jeg har den ikke mere, men mener ikke der er noget om det  Det er mere forslag til aktiviteter fra 0-12 mdr...

Anmeld

24. oktober 2010

Trolde_mor

D & A's mor skriver:

Jeg har den ikke mere, men mener ikke der er noget om det  Det er mere forslag til aktiviteter fra 0-12 mdr...

Hm.. okay.. Tja, skader jo stadig ikke at tage et kig på den

Anmeld

25. oktober 2010

Trolde_mor

Andre der kan anbefale en bog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.