For hulan jeg savner jer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

mor til en del

Ja jeg måtte lige herind, da der var kommet et brev til mig , og straks måtte jeg lige læse det ene og det andet....

Jeg har bare ikke tid. Jeg er startet på job, var så heldig at finde noget efter 3 ugers ledighed. En ledighed som stressede mig helt vildt, det her med at føle sig som jagtet vild, (altså af fagforeningen) det er slet ikke mig, men nu har jeg altså været 4 uger på denne hersens fabrik, hvor jeg gør køleskabe og frysere rene som har været på messer eller i Bilka eller hvad ved jeg, jobbet er okay, og jeg er ved at vænne mig til hønsegården.  Jeg har kontrakt indtil d. 17 dec, men håber at få lov at blive, da økonomien ikke hænger sammen på minimun dagpenge, og det var der jeg havnede, da de lavede en beregning fra min bilka til, da frikøb fra kommunen ikke tæller som job.

SÅ er der jo lige hverdagen, jeg er jo amputeret mor, det var den følelse som jeg havde de første par uger, men nu er jeg eftethånden ved at finde mig til rette i mit nye liv, så mon ikke det går. Tommy har 17 timers frikøb til ADHD børnene, og han klarer det så fint, nogle dage har han endog nået at forberede noget af aftensmaden, så det er lidt nemmere for mig. Hans job har indtil videre sagt ja til frikøbet indtil jul, så må vi se om vi derefter bliver nødsaget til at lade den ene ADHD dreng starte i fritter.

uha hvor var det godt at pippe her kan i hygge jer i skønne kviner. og tillykke til jer alle med både børn, fødslelsdage og fødsler......

Kram Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

ivfmarie

Dejligt at høre pip fra dig!

Marie

Anmeld

24. oktober 2010

Louise mortil4

jaa super dejligt at høre nyt fra dig igen.

Dejligt det gik hurtigt med at finde andet job og at i alle har det godt

Anmeld

24. oktober 2010

Muffinmus

Jamen vi savner sørme også dig. Vi bliver sgu snart nødt til at lave en middags aften igen. Uden unger, bare os tøser:-)

Men nok først efter jul jo:-)

Men godt at høre du har fået midliertidigt job:-)

Anmeld

24. oktober 2010

Joan ( Smallie )

Dejligt at høre fra dig.

Godt vi mødes ude i bilka engang imellem

Anmeld

25. oktober 2010

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

Dejligt at høre fra dig.

Godt vi mødes ude i bilka engang imellem

Må vist hellere komme i Bilka noget mere, for det er godt nok  laaang tid siden jeg har mødt hende derude...

Jeg tænke faktisk på at smide en sms i din retrning igår Lisbeth, mon jeg skulle gøre tanker til handling

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Dejligt at høre fra dig igen, Lisbeth

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.