Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkert tøj sælges da vi fik en pige denne gang Alt tøjet er i god stand medmindre andet er skrevet.Det kommer fra et ikke-ryger hjem og er udelukkende vasket i neutral Billede 1: Heldragt fra Mala str. 68 (men lille, nærmere stor 56 eller lille 62) Farverne er falmet en smule.Billede 2: Heldragt fra Molo med bordfodboldprint str. 62Billede 3: Kortærmet body fra Molo str. 62Billede 4: Sæt fra Hjorth CPH med langærmet body og bukser, jeg har også en hjelm som sælges men som ikke er på billedet. Str. 0-3 mdr.Billede 5: Joggingsæt fra Adidas i str. 62, dejlig varmt her til vinter Billede 6: Jakke/trøje fra Hummel str. 74, men til den lille side. solgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Lækkert tøj sælges da vi fik en pige denne gang Alt tøjet er i god stand medmindre andet er skrevet.Det kommer fra et ikke-ryger hjem og er udelukkende vasket i neutral Billede 1: Heldragt fra Mala str. 68 (men lille, nærmere stor 56 eller lille 62) Farverne er falmet en smule.Billede 2: Heldragt fra Molo med bordfodboldprint str. 62Billede 3: Kortærmet body fra Molo str. 62Billede 4: Sæt fra Hjorth CPH med langærmet body og bukser, jeg har også en hjelm som sælges men som ikke er på billedet. Str. 0-3 mdr.Billede 5: Joggingsæt fra Adidas i str. 62, dejlig varmt her til vinter Billede 6: Jakke/trøje fra Hummel str. 74, men til den lille side.
Lækkert tøj sælges da vi fik en pige denne gang Alt tøjet er i god stand medmindre andet er skrevet.Det kommer fra et ikke-ryger hjem og er udelukkende vasket i neutral Billede 1: Heldragt fra Mala str. 68 (men lille, nærmere stor 56 eller lille 62) Farverne er falmet en smule.Billede 2: Heldragt fra Molo med bordfodboldprint str. 62Billede 3: Kortærmet body fra Molo str. 62Billede 4: Sæt fra Hjorth CPH med langærmet body og bukser, jeg har også en hjelm som sælges men som ikke er på billedet. Str. 0-3 mdr.Billede 5: Joggingsæt fra Adidas i str. 62, dejlig varmt her til vinter Billede 6: Jakke/trøje fra Hummel str. 74, men til den lille side.
hvad skal du have for hummel trøjen?
Chatarina skriver: hvad skal du have for hummel trøjen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128