mad til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

ønskerbaby

min tvillinge søster og jeg skal snart holde fødselsdag sammen og har inviteret gæster til aftens mad nu er problemet bare det at vi ikke rigtig kan blive enig fordi det skal være nemt

håber der er nogen her inde på baby der har en ide til 20 mennesker   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Sofia

Nu ved jeg ikke om gæsterne er af begge køn? Hvis det er en tøsemiddag ville jeg lave en masse lækre salater, nok bruge nogle af de opskrifter jeg har fra suværene salater. Hvis der er mænd med, skal der nok noget kød på bordet, og så synes jeg det er nemmest med en steg, der mere eller mindre kan passe sig selv i ovnen. Helt optimalt ville jeg vælge oksemørbrad, men ellers en lækker krydderskinke. Evt. kalkunbryst indbagt i butterdej, og med fyld af pikantost, champignon, fransk sød sennep og purløg smurt mellem kalkunen og butterdejen!!

Og jeg ville bage brød - hjemmebagt tager altid kegler!! Håber I får en rigtig god fødselsdag!

Anmeld

24. oktober 2010

ønskerbaby

Sofia skriver:

Nu ved jeg ikke om gæsterne er af begge køn? Hvis det er en tøsemiddag ville jeg lave en masse lækre salater, nok bruge nogle af de opskrifter jeg har fra suværene salater. Hvis der er mænd med, skal der nok noget kød på bordet, og så synes jeg det er nemmest med en steg, der mere eller mindre kan passe sig selv i ovnen. Helt optimalt ville jeg vælge oksemørbrad, men ellers en lækker krydderskinke. Evt. kalkunbryst indbagt i butterdej, og med fyld af pikantost, champignon, fransk sød sennep og purløg smurt mellem kalkunen og butterdejen!!

Og jeg ville bage brød - hjemmebagt tager altid kegler!! Håber I får en rigtig god fødselsdag!

mange tak det er begge køn da det er familie

Anmeld

24. oktober 2010

B&J

chelleb skriver:

min tvillinge søster og jeg skal snart holde fødselsdag sammen og har inviteret gæster til aftens mad nu er problemet bare det at vi ikke rigtig kan blive enig fordi det skal være nemt

Hvad med raclette det er super hyggeligt og lækkert med nogle gode salater til

Anmeld

25. oktober 2010

ønskerbaby

B&J skriver:

Hvad med raclette det er super hyggeligt og lækkert med nogle gode salater til

ja var da en god ide men tror jeg ikke lige det bliver når det er 20 mennesker vi bliver 

men tak

Anmeld

25. oktober 2010

JulieE

chelleb skriver:

Hvad med Chili con carne? Det fik vi til en fødselsdag for et stykke tid siden og det var rigtig lækkert. Den blev serveret med cremefraiche og nachos til. Det kan laves dagen før og er nemt at varme.

Er der børn med, kan man lave den mild og chilisovs ved siden af.

Man kan også supplere op med guacamole , salat og brød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.